شناسه : 2589
امروز سه شنبه 1395/06/23 - 09:19
نویسنده : mozafari
شهید روز عرفه

«مرتضی عطایی» از فرماندهان فاطمیون به قافله‌ شهدا پیوست

مرتضی عطایی با نام جهادی (ابو علی) جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون حین مبارزه با تروریست های تکفیری و دفاع از حرم حضرت زینب(س) در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.

مرتضی عطایی با نام جهادی (ابو علی) جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون بود که ساعاتی پیش حین مبارزه با تروریست های تکفیری و دفاع از حرم حضرت زینب(س) در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.

گفتنی است این شهید عزیز از اهالی مشهد و فرمانده سابق بسیج بایگاه اتحادیه تاسیسات مکانیکی حوزه سه اصناف مشهد مقدس بود که از ابتدای بحران سوریه برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) حاضر شده و در تاسیس و سازماندهی لشگر فاطمیون متشکل از داوطلبان افغان حاضر در سوریه و سایر کشورها نقش مهمی ایفا کرده بود. شهید عطایی در نبردهای حمص، غوطه شرقی دمشق، دخانیه دمشق، تدمر، لاذقیه، درعا، شمال حماه و حلب حضور مستقیم داشته و تا زمان حیات دنیوی شهید مصطفی صدرزاده جانشین وی نیز بود. شهید صدرزاده فرمانده تیپ عمار بود که سال گذشته در عملیات محرم به شهادت رسیده بود.

[[{"fid":"2868","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"718","width":"509","class":"media-element file-default"}}]]

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهید مرتضی عطایی (ابوعلی) سمت راست تصویر در کنار حاج قاسم سلیمانی و روحانی شهید علی تمام زاده (ابوهادی)

لینک دانلود کلیبی از این شهید بزرگوار لینک دانلود

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.