شناسه : 72879
امروز چهارشنبه 1403/02/12 - 11:37
نویسنده : admin asnaf
در سفر به استان قم رقم خورد؛

دیدار سردار حسن پور با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)

دیدار سردار حسن پور با آیت الله سعیدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دیدار سردار حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با آیت الله سعیدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور به همراه هیئت رییسه اتاق اصناف استان قم حضور داشتند.

سردار غلامرضا حسن پور به همراه امیر پوریزدی رییس اتاق اصناف و اعضای هیئت رییسه این اتاق ظهر امروز به دیدار آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) رفتند. 

آیت‌الله سعیدی در این دیدار اظهار کرد: فعالیت اقتصادی کلان باید متناسب با دین اسلام باشد، تولیداتی که باید در شان دین و جامعه ما باشد. 

وی در ادامه با بیان اینکه در فعالیت اقتصادی نباید جزیره‌ای عمل کرد گفت: وقتی کسی وارد حوزه اقتصادی می‌شود؛ باید به صورت جبهه‌ای عمل کند تا پیشرفت داشته باشد. 

سردار حسن‌پور نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی شعار اصلی سازمان بسیج اصناف محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: بازاریان و اصناف قبل از انقلاب به درخواست امام خمینی(ره) لبیک گفته و در راستای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار کوشیدند. 

رییس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به حضور اصنافیان قم در دفاع مقدس گفت: استان قم به تنهایی هزار شهید اصناف را در جنگ ۸ ساله تقدیم نظام کرده است.

  وی در پایان با اشاره به برنامه اصلی این سازمان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: توانمند‌سازی واحدهای تولیدی صنفی در امر صادرات از برنامه‌های مهم ما در سال جاری خواهد بود و استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد می‌تواند نقش موثری در این حوزه ایفا کند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.