شناسه : 72485
امروز چهارشنبه 1400/12/25 - 09:00
نویسنده : mohammad rezaeian
حجت الاسلام رکنی عضو هیات مدیره گروه جهادی عاشقان ثارالله‌

توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان در میلاد با سعادت حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

وی بیان کرد: کمک های گروه جهادی عاشقان ثار الله طلیعه و آغاز حرکت ایست در زمینه های دیگر امداد و مددرسانی به کسانی که نیازمند هستند. ان‌شاءالله با همت گروه جهادی عاشقان ثار الله بتوانیم در کشور خودمان و بعد در فضاهای دیگر هر کسی را که مستحق است دستش را بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین رکنی عضو هیات مدیره گروه جهادی عاشقان ثارالله در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در خصوص  کمک های مومنانه گروه جهادی عاشقان ثار الله  و ضمن عرض تبریک و تهنیت به ویژه مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  بیان کرد:  سالها بود یک دغدغه ای  برای بیشتر نشان دادن توان عزیزان جهادی در حوزه اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور بود که این دغدغه منجر به تشکیل گروه جهادی عاشقان ثارالله شد. 

حجت الاسلام و المسلمین رکنی افزود: در این بسته بندی ها تماما کالای ایرانی استفاده کردیم تا فرمان حضرت آقا را در حمایت از کالای ایرانی و تولید ایرانی جهت مصرف کننده اجرا کنیم. با تلاش گروه جهادی در فاز بعدی  جهیزیه  و لوازم خانواده از کالای ایرانی استفاده میکنیم همچنین بسته های معیشتی  به سرعت تهیه شده و دست نیازمندان خواهد رسید.

وی بیان کرد: کمک های گروه جهادی عاشقان ثار الله طلیعه و آغاز حرکت ایست در زمینه های دیگر امداد و مددرسانی به کسانی که نیازمند هستند. ان‌شاءالله با همت گروه جهادی عاشقان ثار الله  بتوانیم در کشور خودمان و بعد در فضاهای دیگر هر کسی را که مستحق است دستش را بگیریم.

عضو هیات مدیره گروه جهادی عاشقان ثارالله بیان کرد: از همین تریبون دعوت می کنم به زودی شماره حساب مختص گروه جهادی عاشقان ثارالله  اعلام میشود تا فقط به صورت جهادی همه درکنار هم تلاش کنیم گره ها را یکی پس از دیگری باز کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رکنی در پایان افزود: برای همه کسانی که در امر تهیه، تدارک و بسته بندی تلاش کردند آرزوی توفیق و سربلندی دارم. و انشا الله بتوانیم فرمان حضرت آقا را در این راه اجرا کنیم.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.