شناسه : 2585
امروز یکشنبه 1395/06/21 - 08:36
نویسنده : mozafari
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

واحدهای تولیدی کوچک و متوسط از رکود خارج می‌شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای تولیدی کوچک و متوسط از رکود خارج می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور به نقل از فارس، محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه، اظهار داشت: واحدهای راکد کوچک و متوسط در نقاط مختلف کشور که هم اکنون در رکود هستند، فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای این منظور مشکلات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: از ۳ ماه گذشته با همت مسؤولان کشوری این اقدام آغاز شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از واگذاری تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط خبر داد و ابراز داشت: تاکنون به ۷ هزار واحد کوچک و متوسط، جهت فعالسازی، تسهیلات داده شده است.

این مسؤول با بیان اینکه اقدامات لازم در این زمینه اجرایی خواهد شد، بر تسریع در روند این امر تاکید کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری نیمی از واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال دوباره فعال‌سازی شوند.

نعمت‌زاده با بیان اینکه در تلاش برای خروج واحدهای تولیدی از رکود هستیم، ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا واحدهای کوچک و متوسط بتوانند با ظرفیت هرچه تمام‌تر فعالیت کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برای این منظور ۱۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه راکد کوچک و متوسط  نیمه نخست امسال تسهیلات دریافت خواهند کرد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.