شناسه : 879
امروز جمعه 1393/03/23 - 13:56
نویسنده : مدیر فنی
کریمی در یادواره 700 شهید حمل و نقل:

نرم‌افزار بانک اطلاعات شهدای اصناف به استان‌ها ارسال شد/ باب شناسایی شهدای اصناف را حتی بعد از کنگره نیز نخواهیم بست

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در یادواره کشوری 700 شهید حمل و نقل با بیان اینکه نرم‌افزار بانک اطلاعات شهدای اصناف آماده و به استان‌ها ارسال شده است، افزود: باب شناسایی شهدای اصناف را حتی بعد از کنگره نیز نخواهیم بست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، محمد ابراهیم کریمی در یادواره کشوری 700 شهید حمل و نقل در ارومیه ضمن ارائه توضیحاتی راجع به کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار یکی از اهداف این کنگره را معرفی شهدای اصناف به جامعه عنوان کرد.

دبیر کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با بیان اینکه شناسایی شهدای اصناف کار بسیار سختی بود افزود: باب شناسایی شهدای اصناف را حتی بعد از کنگره نیز نخواهیم بست.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه بانک اطلاعات شهدای اصناف در دست تهیه است اظهار داشت: در راستای شکل‌دهی این بانک اطلاعات، نرم‌افزاری تهیه و برای استان‌ها ارسال شد.

کریمی، ترویج تفکر شهدا و سبک زندگی آن‌ها را یکی از ابعاد کنگره دانست.

وی ضمن ارائه توضیحاتی راجع به یادواره کشوری 700 شهید حمل و نقل و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره اظهار داشت: اطلاع داریم که این عزیزان حتی بعضی شب‌ها تا ساعت‌ها دنبال پیگیری کارهای مربوط به برگزاری این یادواره بودند.

دبیر کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در این یادواره که در آستانه میلاد منجی عالم بشریت برگزار می‌شد، از سردار خرم، فرمانده سپاه شهدا، نیز به خاطر حمایت‌هایی که از بسیج اصناف استان آذربایجان غربی در برگزاری این یادواره داشته تشکر کرد و با این جمله مقام معظم رهبری، سخنانش را به پایان برد: اولین درس عملی مهدویت این است که نابود کردن بنای ظلم در سطح جهان نه فقط ممکن است بلکه حتمی است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.