شناسه : 876
امروز دوشنبه 1393/03/19 - 21:06
نویسنده : مدیر فنی
با همکاری اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان آذربایجان غربی

یادواره کشوری 700 شهید صنوف حمل و نقل، صبح 22 خرداد در کانون بسیج جوانان سپاه ارومیه

مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی ضمن اعلام زمان و مکان برگزاری سومین حلقه از یادواره‌های 9 گانه کشوری بسیج اصناف، جزئیاتی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره را بیان کرد.

 

رحیم عباس‌زاده در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد که یادواره کشوری 700 شهید صنوف حمل و نقل، روز پنجشنبه، 22 خرداد، از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در کانون بسیج جوانان سپاه ارومیه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی، رونمایی از تمبر یادبود یادواره کشوری شهدای حمل و نقل و همچنین رونمایی از تندیس یادواره را از برنامه‌های ویژه این مراسم برشمرد.

به گفته عباس‌زاده مسیر رسیدن به محل برگزاری یادواره، با عکس شهدای اصناف مزین می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی در پاسخ به این سؤال که ستاد کنگره را کی تشکیل دادید، گفت: از 28 فروردین ستاد کنگره در استان آذربایجان غربی تشکیل شد و تا کنون این ستاد 3 جلسه داشته است.

وی افزود: برای یادواره کشوری 700 شهید صنوف حمل و نقل نیز ستادی جداگانه تشکیل دادیم.

عباس‌زاده با بیان اینکه این ستاد نیز کار خود را از همان 28 فروردین که برگزاری این یادواره پیشنهاد شد آغاز کرده است از عضویت اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان آذربایجان غربی، بنیاد شهید مرکز استان، صداوسیمای مرکز استان، ستاد کنگره بزرگداشت سرداران و 12 هزار شهید استان و همچنین سپاه شهدا در این ستاد خبر داد.

بدین ترتیب یادواره روز پنجشنبه حاصل تلاش حدود 2 ماهه ستاد یادواره خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی بر تلاش فراوان اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان آذربایجان غربی برای برگزاری این یادواره تأکید کرد.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، شهریورماه برگزار خواهد شد. گام‌های رسیدن به اجلاسیه نهایی کنگره، 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف است که در اولین گام، یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران برگزار شد و در دومین گام نیز یادواره 900 شهید صنوف ساختمان در خوزستان به انجام رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.