شناسه : 72846
امروز دوشنبه 1402/10/11 - 08:03
نویسنده : mohammad rezaeian

بسیج اصناف پیگیر حل مشکلات واحدهای صنفی، صنعتی و بازاریان است

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بسیج اصناف در کنار دستگاه‌های دولتی برای کمک به حل مشکلات مجموعه‌های اقتصادی وارد میدان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در نشست تخصصی با روسای اتحادیه‌های صنفی در شهرکرد گفت: بسیج اصناف در کنار دستگاه‌های دولتی و برای کمک به حل مشکلات مجموعه‌های اقتصادی وارد میدان شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: در همین راستا وام‌های سازندگی برای حمایت از اصناف تولیدی پیش‌بینی و مصوب شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج اصناف باید در زمینه ایجاد زیرساخت‌های صادراتی فعال شود، عنوان کرد: بسیج اصناف باید با تشکیل و تقویت هیات‌های اندیشه‌ورز برای تمام مشکلات راهکارهای فنی و تخصصی ارائه کند.

حسن‌پور همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد:  با توجه به وظیفه قانون‌گذاری  و در راس امور بودن مجلس، اصناف می‌توانند با مشارکت و انتخاب یک مجلس قوی مشکلات و دغدغه‌های خود را حل کنند.

وی اظهار کرد: هر یک از اصناف در آستانه انتخابات باید یک پایگاه جهاد تبیین شوند و مانند گذشته فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: در عرصه اقتصادی حضور باشکوه و حداکثری بازاریان امنیت اقتصادی را در کشور رقم می‌زند و در بستر امنیت و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و شهدا همه‌ بازاریان در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

پایان پیام/

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.