شناسه : 72831
امروز پنجشنبه 1402/07/20 - 09:00
نویسنده : mohammad rezaeian
دکترحسن پور در جمع تجار اتاق بازرگانی و اتاق اصناف آبادان

آبادان دروازه صادرات ایران و یکی از مهمترین مناطق تجاری کشور

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن تشریح برنامه های این سازمان در رفع موانع توسعه تجارت با کشور عراق از همه فعالان اقتصادی بویژه تولید کنندگان وصادر کنندگان منطقه آزاد اروند خواست در اجرای این ماموریت مهم نقش خود را ایفا نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور در جمع فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و اتاق اصناف آبادان بیان کرد: آبادان دروازه صادرات ایران و یکی از مهمترین مناطق تجاری کشور با سابقه تاریخی محسوب میشود که نیازمند برنامه ریزی بلند مدت و رفع موانع فعلی در تجارت است.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، همجواری آبادان با شهر بصره عراق را فرصتی استثنایی دانست که متاسفانه از این فرصت استفاده حداکثری نشده است.

 وی ضمن تشریح برنامه های این سازمان در رفع موانع توسعه تجارت با کشور عراق از همه فعالان اقتصادی بویژه تولید کنندگان وصادر کنندگان منطقه آزاد اروند خواست در اجرای این ماموریت مهم نقش خود را ایفا نمایند.

در این جلسه که در اتاق بازرگانی آبادان برگزار شد، فعالان اقتصادی و مقامات محلی حاضر در نشست، مشکلات را مطرح نمودند و از بسیج برای حل معضلات و رفع موانع یاری خواستند.

در پایان مراسم، حکم آقای زارع به عنوان مسئول بسیج اتاق بازرگانی آبادان اعطا شد.
 

1

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.