شناسه : 72734
امروز چهارشنبه 1401/11/19 - 13:38
نویسنده : mohammad rezaeian

همایش جهاد تبیین و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند

مراسم همایش جهاد تبیین و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموعه سینما پرستو با حضور مسئولین از پیشکسوتان بسیجی و انقلابی شهرستان دماوند به همت بسیج اصناف شهرستان دماوند با اهدای لوح و هدایایی تجليل به‌عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در این مراسم غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف  بازاريان و فعالان اقتصادی کشور، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، روح‌الله امان رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند، میرزاصادقعلی فرمانده بسیج اصناف شهرستان دماوند، آقاجان احمدی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند، متو رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران، سروان محمودی رئیس پليس نظارت‌بر اماکن عمومی شهرستان دماوند، مسئولان پایگاه‌های بسیج اصناف شهرستان دماوند، جمعی از کسبه و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف  بازاريان و فعالان اقتصادی کشور، اجرای تئاتر دیوانه سردار با هنرنمایی گروه نمایش زائران و اجرای سرود راه سردار با هنرنمایی گروه سرود محبان ثامن الحجج(عج) همراه بود.

*انقلاب ریشه در خون شهدا از جمله ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار دارد/ شهرستان دماوند ۳۱۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده است

غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف بازاريان و فعالان اقتصادی کشور گفت: انقلاب ریشه در خون شهدا از جمله ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار دارد، شهرستان دماوند نیز ۳۱۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی اظهار داشت: آزادی بیان و وحدت در کشور موج میزند و هیچ خفقانی را شاهد نیستیم حتی فرماندهان سپاه نیز خود را از مردم میدانند البته مشکلات و اعتراضات و انتقاداتی وجود دارد و باید حتما بیان و رسیدگی شوند.

حسن‌پور افزود: سازمان بسیج در دو بخش فعالیت میکند که یک بخش حمایت از تولید و واحدهای تولیدی است و ما موظفیم مشکلات را احصا و بازاریابی کرده و در بخش صادرات به تولید کنندگان کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید کانون‌هایی تشکیل و حمایت از تولید را در دستورکار قرار دهیم.

حسن‌پور تصریح کرد: در اسفندماه اولین نمایشگاه پوشاک ایران در شهر مسکو برگزار خواهد شد که در راستای کمک به تولیدکنندگان است. با افغانستان و عراق نیز روابط مثبتی ایجاد کرده‌ایم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور مسئولین از پیشکسوتان بسیجی و انقلابی شهرستان دماوند به همت بسیج اصناف شهرستان دماوند با اهدای لوح و هدایایی تجليل به‌عمل آمد.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.