شناسه : 72731
امروز دوشنبه 1401/11/17 - 22:38
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

کمک رسانی به مناطق زلزله زده خوی / محموله ها تهیه و ارسال می شود

غلامرضا حسن پور بیان کرد: کمک های خوبی از استانهای قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی ، تهران و اصفهان برای کمک به مناطق زلزله زده خوی تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور درحاشیه جشن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و دهه فجر انقلاب اسلامی درسالن تبلیغات اسلامی قزوین اظهارکرد: این کمک ها مطابق با نیازهای مردم زلزله زده مناطق خوی ، تهیه و به این شهرستان ارسال می شود.

وی افزود: در روند اجرای "پویش ملی حبیب" مردم در هر جای کشور که خرید می کنند، کاسبان مورد اعتماد خود را انتخاب و به عنوان کاسب امین به وی رأی می دهند که در هر شهرستان 10 تا 15 نفر به عنوان برتر انتخاب می شوند و سپس در استان ها گردهم آمده و در ادامه در سطح ملی از آنان تجلیل می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: پویش ملی حبیب کاملا مردمی است و در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم و به صورت سراسری طی 2 هفته آینده اطلاع رسانی در این زمینه انجام می شود.

سرهنگ حسن پور یادآورشد: در واقع با برگزاری پویش ملی حبیب کارها و اقدام های خوب اصناف و بازار به مردم نشان داده می شود و در ایجاد روحیه و الگوپذیری در جامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: نخستین محموله کمک های اصناف و بازاریان استان قزوین با هدایت اتاق اصناف و بسیج اصناف به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد که شامل پتو، بخاری برقی و اقلام خوراکی بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: اقدام ها و کمک های خوبی هم از استانهای زنجان، آذریاجان شرقی و غربی و تهران و اصفهان با مدیریت بسیج اتاق برای کمک به مناطق زلزله زده خوی تدارک دیده شده و در این راستا آذربایجان غربی به عنوان مرکز انتخاب شده و مطابق با نیازهای مردم، محموله ها تهیه و به این شهرستان ارسال می شود.

وی افزود: در بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه، استان قزوین همیشه خوش درخشیده که می توان به مساعدت در زلزله سرپل ذهاب و سیل لرستان و گلستان اشاره کرد.

سرهنگ حسن پور یادآورشد: از سه میلیون واحد صنفی موجود در کشور نیم میلیون نفر عضو بسیج اصناف هستند و در تمام شهرستانها بسیج اصناف فعال است. به مناسبت دهه فجر نیز اقدام های خوبی از سوی بسیج اصناف در سراسر کشور اجرایی شده و در خصوص 22 بهمن نیز برنامه هایی در دستور کار قرار دارد.

وی به حضور تعدادی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی پوشاک روسیه،اشاره کرد و افزود: بسیج اصناف کشور تصدی گری نمی کند بلکه شعارش نظارت، هدایت و حمایت است و با راه اندازی بسیج اتاق بازرگانی، در صدد کمک به توسعه صادرات است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: میز فعالیت اقتصادی در عراق، سوریه و افغانستان فعال شده و به تدریج وارد بازار روسیه خواهیم شد و برای رفع موانع تولید و اقتصاد گام برمی داریم و تا پایان سال هم اگر دولت در زمینه کنترل قیمت ها و غیره نیاز به همکاری داشته باشد، همراهی خواهیم کرد.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.