شناسه : 72694
امروز پنجشنبه 1401/10/22 - 09:11
نویسنده : mohammad rezaeian
مسئول بسیج اصناف کرمان خبر داد:

اصناف کرمان با تمام قوا به میدان آمدند

کلیه خدمات خودرویی به زائران، شامل ۲۰۰ مورد تراشکاری، ۲۵۰ تعمیر موتور، ۱۰۰ مورد صافکاری، ۱۰۰ مورد تعمیر اگزوز، ۵۰ تنظیم موتور که همه به صورت رایگان عرضه شده است، همراه با تخفیفات ۲۰ درصدی صنف هتل داران، برگ زرینی بر افتخارات صنوف کرمان بوده است.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف کرمان پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور محمد رضا رهرو مسئول بسیج اصناف کرمان خبر داد: در هفته مقاومت، کلیه خدمات خودرویی به زائران، شامل ۲۰۰ مورد تراشکاری، ۲۵۰ تعمیر موتور، ۱۰۰ مورد صافکاری، ۱۰۰ مورد تعمیر اگزوز، ۵۰ تنظیم موتور که همه به صورت رایگان عرضه شده است، همراه با تخفیفات ۲۰ درصدی صنف هتل داران، برگ زرینی بر افتخارات صنوف کرمان بوده است.

وی افزود: امسال نیز مانند ۲ سال گذشته اما پرشورتر صنوف خدماتی استان پای‌کار آمده تا عرض ارادتی دیگر به سردار را در پرونده خدمت خود ثبت کنند.

اصناف کرمان اقدام به ایجاد مواکبی برای  توزیع چای و دم‌نوش در سطح شهر کرده و ۲ موکب در گلزار شهدا نیز به‌به همین منظور برپاشده است.

مسئول بسیج اصناف کرمان بیان کرد: شهر کرمان به علت حجم بالای مسافری که در ایام شهادت سردار داشت، صنوف خدماتی اقدام به  ایجاد ۲ پایگاه، حاوی  خودروهای سیار تخصصی تعمیر خودرو  به همراه مکانیک به‌صورت رایگان داشته است که هم‌اکنون نیز فعال هستند.

محمد رضا رهرو افزود: صنوف توزیع و پخش نیز به علت حجم بالای استفاده از ظروف ۱‌بارمصرف، ۱ موکب برای پشتیبانی سایر مواظب مستقر در گلزار شهدا که شامل توزیع لیوان یک‌بارمصرف و سایر ظروف موردنیاز بود را ایجاد کرد که کار را برای سایر موکب‌ها آسان کرده بود

وی افزود: صنف عمده‌فروش نیز اقدام به توزیع اقلام فرهنگی کرده است، حتی در سومین سالگرد سردار نیز یک ایستگاه صلواتی آرایش مردانه هم ایجادشده که به زائران خدمات رایگان ارائه می‌کند.

کرمان

 

کرمانکرمان

 

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.