شناسه : 72660
امروز دوشنبه 1401/10/05 - 08:28
نویسنده : mohammad rezaeian
حسن پور در نشست تخصصی مدیران خواهربسیج اصناف کشور:

راه اندازی طرح تکریم عفاف و حجاب و پویش حبیب/۳۴ اتاق بازرگانی دارای بسیج تجار شدند

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: خوشبختانه در ۳۴ اتاق بازرگانی، «بسیج تجار» راه انداختیم و تاجر خانم هم در اصناف زیاد داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف کشور درنشست تخصصی مدیران خواهربسیج اصناف در دانشگاه حضرت زینب (س)، اظهار داشت : همانطور که می‌دانیم، در خیلی از فروشگاه‌ها و بخش‌های مختلف بازار، بانوان مشغول کارند. موضوعی که ما را برآن داشته است تا برخی موضوعات پیرامونی آن را دنبال کنیم. خوشبختانه با تلاش بسیجیان اصناف موفق شدیم پایگاه و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران اصناف راه اندازی کنیم.


وی ادامه داد: اگر چه در فاصله چند ماه اخیر و حوادث روی داده، ما در وضعیتی قرار گرفتیم که تدابیر بهتری بیندیشیم، اما باید گفت خوشبختانه با تدبیر‌های به کار گرفته شده، اهداف دشمن تحقق نمی‌یابد. اگربرای ما تابلوی آزادی را علم می‌کنند، اما ما با هوشمندانه رفتار می‌کنیم تا در بازار اصناف چه کنیم.

حسن پور، با اشاره به گستردگی بسیج اصناف، تصریح کرد: همه اقشار در بازار اصناف هستند طرف معلم، دانشجو یا هنرمند و شاعر و.. است و در بازار هم فعال است که هر کدام تعریف و جایگاه خود را دارد. خوشبختانه در ۳۴ اتاق بازرگانی، بسیج تجار راه انداختیم و تاجر خانم هم در اصناف زیاد داریم.

مسئول بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، با اشاره به اینکه بسیج اصناف چگونه بازار محصولات را پیدا کند، تأکید کرد: هرچه کالا تولید کنیم، ولی بازار نداشته باشیم انگار زباله تولید کردیم. توقعی است حداقلی که همه دستگاه‌ها از ما دارند که محصولات تولیدی کجا و چگونه عرضه شود.

وی با بیان اینکه روسیه، سوریه و عراق از جمله بازار‌های هدف ما هستند، گفت: متاسفانه بسیج اصناف، در عرصه صادرات کالا، تبلیغ زیاد نکردیم که از نکات ضعف ما است. امیدوارم برخی دستگاه‌های مرتبط بتوانند در این باره به ما کمک کنند.

حسن پور با اشاره به روز‌های سخت کرونایی کشور، تصریح کرد:روزانه ۱۷ میلیون ماسک در کشور تولید می‌شد. این امر موجب شده تا بهای آن پایین آید. علاوه براین ما توانستیم دستگاه اکسیژن ساز با قیمت ۱۵ میلیون تومانی عرضه کنیم که در مقایسه با قیمت نوع خارجی خود قابل قیاس نیست.

مسئول بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، با اشاره به تنوع آموزش در بسیج اصناف، تاکید کرد: آموزش برای خواهران بسیج اصناف، از مذهبی و دینی تا تربیت دانشمندان را کار می‌کنیم و تاکید داریم که باید آن‌ها را به خوبی تربیت کنیم. از این رو طرح تکریم «عفاف و حجاب» و طرح «پویش حبیب» راه اندازی کردیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.