شناسه : 72659
امروز دوشنبه 1401/10/05 - 08:23
نویسنده : mohammad rezaeian

حسن پور: تجربه نگاری در اتفاقات کشور دیده نشده است

رییس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: یکی از ضعف‌ها و مشکلاتی که در سطح کشور یا حتی در دوران دفاع مقدس وجودداردعدم توجه به بحث تجربه نگاری است و اگر تجربه نگاری صورت بگیرد در اتفاقات عملکرد بهتر و قوی‌تری خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور در همایش نقش صنایع اصناف و فعالین اقتصادی در بازسازی بم بیان کرد:در دوران انقلاب اسلامی نیز کارهایی صورت گرفته تجربه نگاری نشده بود و همچنین در زلزله سال ۸۲ بم نیز این خلأ وجود داشت و از بسیاری اتفاقات بم اطلاع نداریم.

او توضیح داد: اگر کارهای انجام شده مانند اینکه مردم نسبت به دفن اموات یا نگهداری و مراقبت از اموال یا اسکان موقت و سایر موارد چه کارهایی انجام داده‌اند تجربه نگاری و مکتوب شده بود در آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت .

رییس بسیج اصناف کشور می‌گوید حتی اگر این امر نیاز به اعتبار داشته باشد اتاق بازرگانی و بسیج اصناف ایران هم می تواند کمک کند.

حسن پور اظهارداشت: با تجربه نگاری می توانستیم در قالب‌های هنری و پژوهشی تجربه ای برای آیندگان باقی بگذاریم.

به گفته او اگر تجربه نگاری قوی در بم وجود داشت در اتفاقات بعدی موفق تر عمل می‌کردیم .

رییس بسیج اصناف، بازاریان ئ فعالان اقتصادی کشورادامه‌ داد: در ایام کرونا عملکرد اصناف استان کرمان به خصوص شهرستان بم بسیار خوب بود و با تولید ماسک باعث شدند نگذارند کرونا ما را شکست دهد در صورتی کرونا در کشورهای دیگر کشته می دهد اما در کشور ما به دلیل اینکه مردم پای صحنه آمدند این اتفاق مهار شد.

وی تاکید‌ کرد: ملت ایران حقانیت جمهوری اسلامی را می دانند و در اتفاقات اخیر هم بیشتر قدر انقلاب را دانستیم و هر چه دشمن فراخوان داد اما اتفاقی رخ ندادن و حتی نتوانستند ۲ درصد از بازار کشور را تعطیل کنند.

حسن پور با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور عنوان‌کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و باید دولت و مجلس پاسخگو باشد و مردم ببینند که با مفاسد اقتصادی چگونه برخورد می شود.

نساجی در بم رونق گیرد

حسن پور افزود: اتکا به یک محصول تنها برای نشان دادن یک نام تجاری مناسب است و شهرها نباید تک محصولی باشند بطور مثال نساجی در بم از قدیم مطرح بوده که حاضریم با کمک سایر مجموعه‌ها نساجی را در بم رونق دهیم تا از تک محصولی بودن خارج شود.

رییس بسیج اصناف کشور تصریح‌کرد:بسیج اصناف، در کنار اتاق‌های اصناف به عنوان بازوی پرتوان اتاق‌های اصناف خواهد بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.