شناسه : 72604
امروز پنجشنبه 1401/07/21 - 23:41
نویسنده : mohammad rezaeian

معاون بسیج مستضعفین: دشمن برای انشقاق قومی و مذهبی کشور هدف‌گذاری کرده است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ایجاد انقلاب همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و در دفاع مقدس از همه گروه‌ها، مذاهب و اقوام، شهید، جانباز و آزاده داریم از این رو هدف گذاری دشمن در ایجاد حوادث اخیر انشقاق قومی و مذهبی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی روز پنجشنبه در نشست تخصصی هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مشهد افزود: در مسایل اخیر هم فوت یکی از بانوان کشور رمز آشوب شد و کومله‌ها، حزب دموکرات و پ.پ.ک و گروههای تجزیه طلب کارهای خود را سرعت بخشیدند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی شاخ آمریکا را شکست افزود: ما در محاصره که بودیم قویترین کشور تولیدکننده پهپاد شدیم، در هسته‌ای پیشرفت کردیم و در تولید واکسن کرونا کارهای بزرگی انجام دادیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر برجام امضا شود دشمن، دست از دشمنی بر نمی دارد دشمن، با شهادت شهید سلیمانی خواست جریان مقاومت را ضعیف کند اما این کار او نتیجه عکس داد.

معروفی افزود: حضور ۲۳ میلیون نفری در اربعین، عضویت ایران در شانگهای، حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، پیام جهانی سرود سلام فرمانده، وحدت و همدلی و حضور مسوولان در حوادث غیرمترقبه در کنار مردم از جمله مواردی است که دشمن را عصبانی کرده است.

وی با بیان این که ما حتی برای کسانی که در حوادث اخیر گول خورده اند هم ناراحت هستیم ادامه داد: دشمن خواست با آتش زدن قرآن و مسجد ما را احساسی کند اما ما منطق داریم و منطق ما، منطق اهل بیت(ع) و امامین انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن، تمام تمرکز خود را بر روی جوانان و نوجوانان در فضای مجازی قرار داده است و ما می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بارها کلمه جوان را به کار بردند که نشانگر اهمیت جوانان و نوجوانان و شناخت اهداف دشمن است.

معروفی افزود: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی و شناختی و رسانه ای بر ذائقه، اراده و رفتار ما مسلط شود و  دنبال تصرف ذهن ملت ایران است و طی ۲ سال کرونا در فضای مجازی از این فرصت استفاده کرده است و تمام تکیه دشمن روی موارد ارزشی است و به دنبال ترکاندن بمب فحشا و منکر و ترویج برهنگی و بی عفتی و بی ناموسی است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران، فخر انبیا و اولیای الهی و حقیقت دین است. انقلاب اسلامی در حقیقت، اسلام ناب محمدی است و اسلام ناب است که در نوار غزه که حتی یک شیعه ندارد از مردم آنجا دفاع می‌کند و در سوریه که شیعه زیدی هستند از آنها دفاع می‌کند و هنگامی که پنج استان سنی نشین عراق مورد حمله داعش قرار گرفت به یاری آنها شتافت.

در این نشست تخصصی هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و شهدای رمضان حرم مطهر رضوی تجلیل شدند.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.