شناسه : 72559
امروز سه شنبه 1401/04/21 - 11:59
نویسنده : mohammad rezaeian
در دیدار علائدین بروجردی با دکتر حسن پور مطرح شد؛

انتظار از بسیج انجام کارهای ناشدنی است

در دیدار دو جانبه بین رئیس اتاق دوستی ایران و چین و سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور فرصت ها و راهکارهای ارتباط تجاری هر چه بیشتر ایران و چین بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، طی دیداری دو جانبه بین رئیس اتاق دوستی ایران و چین و سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور فرصت ها و راهکارهای ارتباط تجاری هر چه بیشتر ایران و چین بررسی و نقش بسیج در گسترش این روابط برطبق سند ۲۵ساله مورد بررسی قرار گرفت.


دکتر حسن پور گوشه ای از ظرفیت های ایجاد شده طی سال های اخیر در همکاری با تجار را مطرح نمود و خواستار همکاری بیشتر و رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی شد.


دکتر بروجردی ضمن ابراز خرسندی بابت تشکیل جلسه مطرح کرد: که با توجه به شناختش از بسیج و گزارش اقدامات ویژه بسیج اصناف در حوزه تولید ماسک و دستگاه اکسیژن ساز انتظار انجام کارهای ناشدنی را از بسیج دارد و تین توان را در ادامه راه متصور است.


در ادامه بروجردی بیان کرد: که امروز بر خلاف تصور عمومی فضای صادرات به کشور چین فرآهم است و تجار میتوانند با شرکت در نمایشگاه واردات شانگهای چین محصولات ایرانی به چین صادر کنند و مسیر ارزی نیز باز است.


دکتر علاءالدین بروجردی تاکید کرد: که برای رسیدن به ظرفیت های فوق العاده قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین آمادگی کامل برای همکاری با بسیج را دارد.


وی خواستار کار علمی و تحقیقاتی بسیج قبل از ورود به این عرصه را داشت و توصیه نمود که بسیج ، تمامی ظرفیت های موجود کشور را از باب تجارت شناسایی نماید و با کمک تیم ایشان نیازمندیهای کشور چین را احصاءنموده و تجار مربوطه را به عرصه های سودآور هدایت نماید.


در انتهای دیدار بر جلسات کارشناسی فی مابین تاکید شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.