شناسه : 71922
امروز چهارشنبه 1399/11/15 - 19:34
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور در سفر به استان سمنان

پس ازافتخار آفرینی تولیدماسک درکشورآماده عرضه ماسک به تمام دنیاهستیم

دکترحسن پور گفت: درسال99 اصناف و بازاریان شریف با همت بسیج در این مدت نه تنها به تولید روزانه 17میلیون ماسک دست پیداکرد بلکه امروز باید بگویم به صادرات ماسک به جهان دست پیدا کردیم واین قابلیت را داریم که با جهان در تولید ماسک رقابت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور در آیین توزیع و اهدای 120سری جهیزیه به نوعروسان استان سمنان ضمن گرامیداشت میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)و ایام الله دهه فجر گفت: در این روز بسیار مبارک به روح حضرت امام خمینی درود میفرستیم که این انقلاب اللهی را به مردم هدیه کرد و برای ظهور آخرین ذخیره اللهی حضرت صاحب الزمان (عج)دعا میکنیم.

دکتر حسن پور گفت:درخصوص پویش عظیم کمک های مومنانه که با رهنمود رهبرمعظم انقلاب در سال گذشته آغاز گردید مردم خوب درخشیدند.

وی اظهارداشت:ملت شریف ایران در تمام تهدیدها فرصت ایجاد کردند، وقتی که شیوع ویروس کرونا کشور را فراگرفت مردم بزرگوار،همدل،هم پیمان و هم قسم وسط میدان آمدند وبه یکدیگر کمک کردند.

درایامی که کرونا جهان را درنوردید در کشوهای به اصطلاح توسعه یافته دیدیدکه چگونه در فرودگاه ها ماسک را به غارت میبردند واجازه نمیدادند که به کشورهای دیگر برسد، در کشور ایران مردم  ماسک رایگان به یکدیگر هدیه می دادند این خاصیت بسیج کنندگی انقلاب است.

دکترحسن پور گفت: درسال99 اصناف و بازاریان شریف با همت بسیج در این مدت نه تنها به تولید روزانه 17میلیون ماسک دست پیداکرد بلکه امروز باید بگویم به صادرات ماسک به جهان دست پیدا کردیم واین قابلیت را داریم که با جهان در تولید ماسک رقابت کنیم.

در بخش اکسیژن ورود کردیم

حسن پور اظهارداشت:در کنار مدیریت عرضه ماسک توانستیم درتولید دستگاه اکسیژن ساز، اهدای لوازم پزشکی به مراکز درمانی ورود کنیم وموفقیت های زیادی به دست آوریم.

یکی از افتخارات استان سمنان در این مدت ایجاد مراکز نیکوکاری اصناف و بازار توسط بسیج اصناف استان سمنان بود که همبن اقدام ارزشمند باعث شد که بسیج اصناف سمنان به عنوان الگو به تمام کشور معرفی شود.وثمره ایجاد مراکز نیکوکاری اصناف و بازار امروز مشخص می شود که تعداد زیادی جهیزیه به نوعروسان اهدا میکند. و اقلام جهیزیه که امروز اهدا می کردد هم به لحاظ قیمت بسیار مناسب و هم به لحاظ کیفیت بسیار با کیفیت است.

عضوشورای عالی نظارت بر سازمان های صنفی گفت:آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط بازاریان و اصناف استان سمنان به عنوان یک الگو به تمام کشور معرفی شد و بحمدالله استان های دیگر به تبع سمنان از این طرح استقبال کردند.

دکتر حسن پور در پایان اظهارداشت:امیدوار هستیم که با این اتفاقات خوب شاهد شادی ونشاط همه ملت ایران باشیم.

 

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.