شناسه : 71753
امروز چهارشنبه 1399/10/03 - 09:22
نویسنده : mohammad rezaeian
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)وروز پرستار:

تجلیل از زحمات پرستاران آسایشگاه نویان شهریار

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار رییس سازمان بسیج اصناف و معاون مدیرکل کمیته امام خمینی (ره)استان تهران با حضور در آسایشگاه نویان از زحمات کادر درمان و پرستاران این آسایشگاه قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در ایام ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار رییس سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در آسایشگاه توانبخشی و نگهداری از معلولین نویان شهریار استان تهران از کادر درمان و پرستاران این مرکز تجلیل کرد.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی ومرکز نیکوکاری ققنوس اتحادیه صنایع دستی برگزار شد،مهندس دهرویه  معاون مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان تهران ،فرمانده سپاه ناحیه شهریار،عبداللهی رییس اتحادیه صنایع دستی حضور داشتند.

دکتر حسن پور اظهارداشت: در 11ماهه گذشته پرستاران بسیار پر کار و پر تلاش تر از هر زمان دیگر بوده اند وزبان از بیان این مجاهدت های کادر درمان ناتوان است.امیدوارهستیم بتوانیم در این همه گیری ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

دکتر حسن پور در پایان اظهارداشت: از زحمات کمیته امداد  تشکر میکنیم به جهت راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور،در این ایام و پس از ابلاغ سازمان بسیج اصناف کشور تعدادزیادی از واحدهای صنفی و اتحادیه ها مرکز نیکوکاری راراه اندازی کرده اند.

ولادت حضرت زینب

ولادت حضرت زینب

ولادت حضرت زینب

ولادت حضرت زینب

ولادت حضرت زینب

ولادت حضرت زینب

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.