شناسه : 711
امروز یکشنبه 1394/05/11 - 09:53
نویسنده : مدیر فنی
آمریکا بیش از هرکس نیازمند این توافق است

حسن صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت: آمریکا بیش از هر کس دیگری نیازمند این توافق است چرا که اتحاد تحریم ها در حال شکسته شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان از کیش، حسن صنعتکاران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: جمع بندی توافق نامه هسته ایی با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با کوشش و تلاش شبانه روزی تیم مذاکراه کننده به نتیجه رسید.

وی افزود: اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این مطلب است که هدف غرب و داشته های خودمان را فراموش نکنیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تصریح کرد: ابتدا باید بدانیم که آمریکا بیشترین نیاز به این توافق دارد چون اتحاد تحریم ها در حال شکسته شدن است و دیگر همراهی در این راه ندارد و دوم این که ما نباید گذشته استعماری و جنایت های آمریکا و متحدانش را در طول حیات این انقلاب و حتی قبل از آن فراموش کنیم . زیرا در هر رنج و محنتی که به این کشور و مردم ما تحمیل شده آمریکا و متحدانش دخیل بوده اند وی تاکید کرد: لذا نباید احساس کنیم با یک بیانیه همه مشکلات حل شده است. ما با این که در این مذاکرات برای اثبات حسن نیت چند باره خود از خود انعطاف بسیاری نشان دادیم اما آن چیزی را که بدست آوردیم از قبل هم داشتیم و فقط در این مذاکرات آنها به آن معترف شدند و باز حقانیت بی اعتمادی ما نسبت به سخنان آن ها مشخص شد . صنعتکاران ادامه داد: در تفسیر این بیانیه کشور های غربی خصوصا آمریکا تفسیر های خودشان را اعلام کرده و گاه مارا تهدید هم می کنند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با بیان اینکه آنچه که باید مد نظر قرار گیرد این مطلب است که این موافقت نامه در حد یک بیانیه است اظهار کرد: باید ضمائم آن در شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و موافقت رهبری معظم قرار گیرد اگر منافع کشور و مصلحت نظام در آن لحاظ شده باشد در داخل کشور هم مورد تایید همه گروه ها و نهاد ها است و هدف بعدی دشمن که ایجاد دو صدایی در کشور است از بین خواهد رفت و همه در کنار هم از منافع و امنت کشور دفاع خواهند کرد. وی تاکید کرد: در این را باید استقامت کرد چون دسترسی به آرمانها و خواسته مبتنی بر صبر و استقامت است و هر ملتی اگر عزتی پیدا کرد و به خواسته اش رسیده بر همین امر استوار بوده است .

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.