شناسه : 702
امروز چهارشنبه 1394/02/02 - 15:27
نویسنده : مدیر فنی
به همت سازمان بسیج اصناف یزد برگزار شد

نشست روسای اتحادیه های صنفی ، دبیران اجرایی و فرمانده پایگاههای بسیج اتحادیه ها

نشست روسای اتحادیه های صنفی،دبیران اجرایی و فرمانده پایگاههای بسیج اتحادیه ها با هدف تدوین برنامه های فرهنگی بسیج اصناف در سال 94 با حضور محمدرضا علمدار یزدی ، رییس سازمان صنعت.معدن وتجارت یزد و هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از یزد ، نشست روسای اتحادیه های صنفی،دبیران اجرایی و فرمانده پایگاههای بسیج اتحادیه ها با هدف تدوین برنامه های فرهنگی بسیج اصناف در سال 94 با حضور محمدرضا علمدار یزدی ، رییس سازمان صنعت.معدن وتجارت یزد و هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان یزد برگزار شد. در ابتدای این نشست مسئول بسیج اصناف یزد در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد سال 93 و ارائه برنامه های سال 94 پرداخت.

وی سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال را الگوی رفتاری بسیج برای سال 94 عنوان کرد و ادامه داد: رهبری راه را به ما نشان داده اند و اگر ما در این راه قدم برداریم حتمی به تعالی خواهیم رسید.

در ادامه رییس سازمان صنعت.معدن وتجارت استان یزد نیز در سخنانی گفت : بعد از مسجد، بسیج اصناف پایگاه محکم عقیدتی مردم است، که همیشه در راه خدا و برا اساس عقاید اسلامی رفتار کرده است.

علمدار یزدی در ادامه با اشاره به جایگاه والای بسیج در جامعه و کشور تسریح کرد: ما افتخار می کنیم که بسیج اصناف به دنبال بازار اسلامی است، بازاری که ربا، کم فروشی و گران فروشی ندارد و در جهت اصلاح جامعه قدم بر می دارد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه های دولت در اجرای اقتصاد مقاوتی افزود: بسیج می تواند کمک بسیاری در این زمینه به ما داشته باشد، فرهنگ بسیحی ، فرهنگ مقاومتی است که امیدواریم در اقتصاد نیز این فرهنگ هر چه بیشتر نمود داشته شود.

در ادامه جلسه نیز نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در سخنانی با اشاره به لزوم هماهنگی بیشتر بین هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و پایگاه های بسیج اصناف گفت: امیدواریم با هماهنگی بیشتر و نزدیکی مسئولین اتحادیه و بسیج اتحادیه های صنفی بتوانیم هر چه بهتر به نظام اسلامیمان خدمت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.