شناسه : 587
امروز شنبه 1393/05/18 - 15:13
نویسنده : مدیر فنی
سردار نقدی در یادواره هزار شهید صنوف جوشکار، تراشکار، آهنگر

مکتب ما بازارش سردارپرور است/ از این پس ملت‌ها با سنگ از رئیس‌جمهور امریکا استقبال می‌کنند

مسئول سازمان بسیج مستضعفین در یادواره کشوری هزار شهید صنوف جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش با یاد کردن از سرداران شهید، یاغچیان و اکبری، از شهدای اصناف آذربایجان شرقی، و با اشاره به مکتب قرآن و اهل‌بیت گفت: این مکتب، بازارش سردارپرور است چه برسد به ارتش و نیروهای مسلحش.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از آذربایجان شرقی، سردار نقدی، پیش از ظهر پنجشنبه، 16 مرداد، در یادواره کشوری هزار شهید صنوف جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش در تبریز، تعداد شهدای اصناف و بازار را پدیده‌ای آشنا با فرهنگ ما و استثنایی در دنیا خواند و این امر را نتیجه آموزه‌های دینی ما و مکتب قرآن و اهل‌بیت دانست.

* بازار پرافتخار ما پیوندش با مکتب قرآن و اهل‌بیت همیشگی بوده است

مسئول سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تأکید کرد: بازار پرافتخار ما و از جمله بازار پرمغز تبریز پیوندش با این آرمان و این مکتب همیشگی بوده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در معماری اسلامی، حوزه‌های علمیه و مساجد ما در قلب بازار جای دارند آموزش فقه بازار را جزء جدایی‌ناپذیر فرهنگ اصناف و بازاریان دانست.

وی با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس به‌زیبایی فداکاری اصناف و بازاریان را به تصویر می‌کشد گفت: بخش عظیمی از نیازهای جبهه‌ها و رزمندگان توسط همین بازاریان تأمین می‌شد.

* مکتب ما بازارش سردارپرور است چه برسد به ارتش و نیروهای مسلحش

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز اگر می‌بینیم غزه برای امت اسلام افتخار می‌آفریند، اگر می‌بینیم ملت فلسطین با کمترین امکانات، مجهزترین ارتش‌های دنیا را زمین‌گیر و ذلیل می‌کند درسی است که این ملت از فداکاری‌های ملت ما گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با یاد کردن از سرداران شهید، یاغچیان و اکبری، از شهدای اصناف آذربایجان شرقی، گفت: این مکتب،  بازارش سردارپرور است چه برسد به ارتش و نیروهای مسلحش.

وی افزود: این درسی بود که ما از اباعبدالله آموختیم و امروز بازتاب آن دنیا را بیدار کرده است.

سردار نقدی با اشاره به لشکر عاشورای آذربایجان شرقی گفت: درس‌های لشکر عاشورا زیر باران گلوله‌های جزیره مجنون و شلمچه است که امروز در غزه تکرار می‌شود.

* از این پس ملت‌ها با سنگ از رئیس‌جمهور امریکا استقبال می‌کنند

مسئول سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: حقیقت تفکر غربی و ایدئولوژی امریکایی امروز به صورت برجسته و نمایان در در مظلومیت کودکان معصوم فلسطینی به تصویر کشیده شد تا دشمن رسوا شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تأکید کرد: اگر تا امروز مردم کشورها رئیس‌جمهور امریکا را با گوجه‌فرنگی گندیده و تخم‌مرغ گندیده استقبال می‌کردند از امروز اگر جرأت دارد در کشورها پا بگذارد تا ببیند ملت‌ها با سنگ از او استقبال خواهند کرد.

سردار نقدی افزود: امروز معصومیت و مظلومیت خون کودکان غزه، مُهر «باطل شد» نهایی را به پرونده زندگی ننگین رژیم صهیونیستی زد و برای همیشه این پرونده را بست.

وی با اشاره به پشتیبانی تمام دنیای استکبار از رژیم صدام و ایستادگی ایران در برابر آن‌ها گفت: هیچ‌کس امروز هیچ حرفی ندارد که ملت ایران اسوه مبارزه و الگوی مقاومت‌اند.

* ملت ایران خود را در میدان سازندگی و پیشرفت نیز اثبات می کند

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش، میدان سازندگی، پیشرفت و سعادتمندی اجتماعی را میدان دیگری خواند که ملت ایران باید خود را در آن اثبات کند.

وی تأکید کرد: عظمتی را که بازار تبریز با رشادت، ایثار، انفاق و شهید دادنش در انقلاب و دفاع مقدس آفرید باید امروز در این عرصه‌ها بیافریند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با الهام از شعار کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار گفت: هر مغازه ما باید سنگر باشد برای جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی.

* تأثیر بازار ما در فرهنگسازی از تأثیر مراکز علمی و آموزشی کمتر نیست

سردار نقدی با اشاره به تهاجم فرهنگی دنیای استکبار اظهار داشت : در ماه گذشته یکصد و شصت و دومین شبکه ماهواره‌ایشان را برای فساد گستردن، حمله به معنویت، فروپاشی خانواده‌ها و به زانو در آوردن ایران باز کردند.

وی با بیان اینکه بازار ما باید در عرصه فرهنگی فعال باشد گفت: تأثیر بازار ما در فرهنگسازی از تأثیر مراکز علمی و آموزشی کمتر نیست.

سردار نقدی به عنوان نمونه به فرهنگسازی نقوش و نوشتار پوشاک و لوازم‌التحریر اشاره و بر تأثیر نماز اول وقت در بازار و دستگیری از محرومان بر فرهنگسازی تأکید کرد.

وی شهیدان را الگوی میدان جهاد فرهنگی دانست.

* بازار تبریز باید نقش پیشرو خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی ایفا کند

سردار نقدی در عرصه اقتصادی از اصناف و بازاریان، رونق تولید داخلی و کاهش واردات کالاهای خارجی را خواست.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک مسأله تزئینی نیست، اظهار داشت: بازار تبریز که همواره الهام‌بخش بازارهای ایران بوده باید نقش پیشرو خود را در این عرصه ایفا کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بازاریان راهی را بروند که آیندگان به رشادت‌های آنان در اقتصاد مقاومتی افتخار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.