شناسه : 580
امروز پنجشنبه 1393/05/16 - 00:45
نویسنده : مدیر فنی
پوسترهای 13 گانه شهدای اصناف/ 3 و 4

پوستر شهدای صنف لوازم خانگی و شهدای صنف نانوا طراحی شد+ دانلود

به‌زودی واحدهای صنفی مرتبط با لوازم خانگی و نانوایی در سراسر کشور با عکس شهدای صنف خود مزین می‌شوند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، در راستای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، دو پوستر شهدای صنف لوازم خانگی و شهدای صنف نانوا از سری پوسترهای 13 گانه شهدای اصناف که به‌تازگی طراحی شده‌اند برای دانلود بر روی این پایگاه اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، در این پوسترها آیه 37 سوره نور و شعار کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار آمده و با ذکر صلوات یادی از شهدا شده است.

این پوسترها به صورت عمومی طراحی شده‌اند و قسمت نام استان و عکس شهدای صنف مورد نظر در استان خالی است که اتحادیه‌ها می‌باید نام استان خود و عکس شهدای استانی صنف را بر روی پوستر جانمایی کنند.

به همراه این پوسترها یک قاب نیز با پسوند psd  برای جانمایی عکس شهدای استانی صنف در پوستر در دسترس قرار داده شده است.

بنا بر این گزارش، این پوسترها پس از دانلود از سایت، توسط مسئولان استانی بسیج اصناف در اختیار مسئولان حوزه‌های بسیج اصناف قرار داده می‌شود تا با همکاری اتاق‌های اصناف به اتحادیه‌های امور صنفی تحویل دهند.

اتحادیه‌های امور صنفی نیز پوسترها را پس از چاپ، برای نصب در واحدهای صنفی به دست اصناف و بازاریان سراسر کشور خواهند رساند.

این دو پوستر را به همراه قابِ جانمایی عکس شهدا می‌توانید از انتهای همین خبر دانلود کنید.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور تأکید کرد: جنس زمینه‌ای که پوستر بر روی آن چاپ می‌شود باید متناسب با صنف مورد نظر انتخاب شود.

غلامرضا حسن‌پور افزود: به طور مثال پیشنهاد می‌شود پوستری که برای صنف نانوایان طراحی شده است به صورت لمینیت یا شاسی چاپ شود.

گفتنی است این سومین و چهارمین پوستری است که از سری سیزده‌گانه پوسترهای شهدای اصناف بر روی این پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده می‌شود.

پیش از این پوسترهای صنوف آهنگر و جوشکار و صنف آرایشگر بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور قرار داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.