شناسه : 577
امروز چهارشنبه 1393/05/15 - 11:57
نویسنده : مدیر فنی
مشروح/ فرمانده سپاه استان گیلان در یادواره 900 شهید صنوف غذا

امروز اگر بنا باشد یک فلسطینی گریه کند باید به همان اندازه یک صهیونیست بگرید/ ان‌شاء‌الله اقدام اصناف غیور استان گیلان به همه کشورهای اسلامی سرایت کند

فرمانده سپاه استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از اهدای یکصد قبضه سلاح توسط اصناف و بازاریان این استان به رزمندگان کرانه باختری، ابراز امیدواری کرد که این حرکت اصناف غیور استان گیلان به همه استان‌های کشور و به همه کشورهای اسلامی سرایت کند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از گیلان، فرمانده سپاه قدس این استان در یادواره 900 شهید صنوف غذایی، این یادواره را فرصت مناسبی برای پرداختن به نقش اصناف در دفاع مقدس در دو جبهه پشتیبانی و جنگ دانست.

سردار هامون محمدی در ادامه با اشاره به دفاع مقدس اظهار داشت: روزی که به ما حمله شد و مدافعی در عرصه بین المللی نداشتیم آموختیم که مقاومت کنیم.

وی افزود: دکترین ما در نظام جمهوری اسلامی دکترینی دفاعی است اما در استراتژی، کوبنده و در تاکتیک، بُرنده هستیم.

سردار محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیست قادر نیست در مقابل رزمندگان فلسطینی بایستد، تأکید کرد که با توسعه جبهه مقاومت باید قدرت اسلام را به صهیونیست‌ها نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت فقط این نیست که برویم بجنگیم؛ می‌توانیم با کمک‌های مادی خود این کار را انجام دهیم.

سردار محمدی با اشاره به اینکه این یادواره‌ها تذکری است که ما خود را در برابر پیام شهدا مسئول بدانیم، پیام شهدا را جنگیدن با نظام استکبار و سر فرود نیاوردن در برابر ظلم دانست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی در مخصمه افتاده است گفت: امروز اگر بنا باشد یک فلسطینی گریه کند باید به همان اندازه یک صهیونیست بگرید.

سردار محمدی در پایان با ابراز خرسندی از اهدای یکصد قبضه سلاح توسط اصناف و بازاریان استان گیلان به رزمندگان کرانه باختری، تأکید کرد: ان‌شاء‌الله این حرکت اصناف غیور استان گیلان به همه استان‌های کشور و به همه کشورهای اسلامی سرایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.