شناسه : 563
امروز جمعه 1393/05/03 - 02:48
نویسنده : مدیر فنی
در صورت موافقت شهرداری صورت می‌گیرد

تدفین 5 شهید گمنام در روز اجلاس پایانی کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار در میدان پانزده خرداد

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیش از ظهر امروز، پنجشنبه، برای مکان‌یابی تدفین شهدای گمنام به بازار تهران رفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، در نشستی که مسئولان این سازمان، دیروز، اول مردادماه، با سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، داشتند مقرر شد که بازار تهران نیز میزبان شهدای گمنام شود.

در پی این نشست، پیش از ظهر امروز، پنجشنبه، دوم مردادماه، سردار باقرزاده به همراه مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور برای مکان‌یابی تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام به بازار تهران رفتند.

بنا بر این گزارش، این مکان‌یابی، بعد از ظهر امروز به پایان رسید.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در این رابطه به خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان گفت: مقرر شد که در روز دوم از اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، همزمان با سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، پیکر مطهر 5 شهید گمنام در میدان 15 خرداد تهران به خاک سپرده شود.

گفتنی است اجلاس پایانی کنگره، روز سوم شهریورماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما آغاز خواهد شد و در روز چهارم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، در بازار تهران به کار خود پایان خواهد داد.

غلامرضا حسن‌پور افزود: تدفین پیکر مطهر شهدا در میدان 15 خرداد، منوط به موافقت شهرداری است و ما روز شنبه، نظر شهرداری را جویا خواهیم شد.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در پایان با اشاره به اینکه میدان 15 خرداد یادآور دلاورمردی‌های اصناف و بازاریان در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام 15 خرداد دارد و قیام 15 خرداد را نیز اصناف و بازاریان متدین و ولایت‌مدار رقم زدند و به همین دلیل است که خیابان و میدانی که در بازار تهران قرار دارد 15 خرداد نام گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.