شناسه : 560
امروز سه شنبه 1393/04/31 - 17:21
نویسنده : مدیر فنی

یادواره 57 شهید اصناف فریدونکنار فردا برگزار می‌شود/ 10 درصد شهدای اصناف مازندران از فریدونکنارند

در راستای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، یادواره 57 شهید اصناف فریدونکنار، روز چهارشنبه، اول مردادماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بصیر شهرستان فریدونکنار، نهمین یادواره سرداران و ۵۷ شهید اصناف فریدونکنار به همت حوزه بسیج اصناف این شهرستان در سالن اجتماعات اکبرجوجه برگزار خواهد شد.

این مراسم روز چهارشنبه، اول مردادماه، با سخنرانی حجت الاسلام آقاجانی برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، حاضران در این مراسم که در روز بیست‌وپنجم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود در پایان بر سفره افطار شهدا مهمان خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بصیر شهرستان فریدونکنار، تجلیل از خانواده شهید شاخص اصناف استان مازندران، شهید زین العابدین (علی) اختیاری را نیز از برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

ابوالقاسم فرجی افزود:تاکنون حدود ۵۳۰ شهید اصناف استان مازندران شناسایی شده‌اند که شهر کوچک فریدونکنار بیش از ۱۰ درصد شهدای اصناف را داراست و این افتخاری برای اصناف و بازاریان متدین این شهرستان است.

گفتنی است جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در اولین جلسه سال 93 با مسئولان استان‌ها تأکید کرده بود که یادواره شهدای اصناف تمام شهرستان‌هایی که شهید اصناف دارند باید تا قبل از اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.