شناسه : 548
امروز دوشنبه 1393/04/23 - 20:58
نویسنده : مدیر فنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

یادواره کشوری 300 شهید نانوا به همت اصناف و با هزینه داوطلبانه اصناف برگزار شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ضمن تشکر از مسئولان بسیج اصناف برای برگزاری یادواره شهدای نانوا در قم، خاطرنشان کرد: این یادواره به همت اصناف و با هزینه داوطلبانه اصناف برگزار شده است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از شهر مقدس قم، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، عصر یکشنبه، 22 تیرماه، در یادواره هزار شهید اصناف استان قم و 300 شهید صنف نانوایان، ضمن خیرمقدم‌گویی به حضار، با اشاره به شعار سال 93 که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است گفت: مدیریت جهادی را شهدا در عمل نشان دادند.

یونس عالی‌پور در ادامه با ارائه آمارهای رسمی اظهار داشت: در شروع انقلاب در قم 2 هزار واحد صنفی، در پایان جنگ 8 هزار و امروز حدود 30 هزار واحد صنفی داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از 6 هزار شهیدی که قم تقدیم انقلاب کرده است هزار شهید از جامعه اصناف‌اند تأکید کرد: در کشور ده هزار شهید اصناف داریم. به این ترتیب، ده درصد شهدای اصناف کشور هم از قم هستند.

عالی‌پور در بخش دیگری از سخنانش الگو داشتن را نیازی برای تقابل با نقشه‌های استکبار دانست و با بیان اینکه اصناف بیش از 10 درصد جامعه قم را تشکیل می‌دهند، شهدای اصناف را بهترین الگو برای اصناف خواند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از مسئولان بسیج اصناف برای برگزاری یادواره شهدای نانوایان در این استان تشکر کرد.

رئیس ستاد اجرایی یادواره هزار شهید اصناف استان قم و 300 شهید صنف نانوایان، در پایان خاطرنشان کرد که این یادواره به همت اصناف و با هزینه داوطلبانه اصناف برگزار شده است.

وی افزود: وقتی بحث یادواره شهدا مطرح شد با استقبال کم‌نظیر اصناف، ظرف مدت دو هفته توانستیم کار منسجمی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.