شناسه : 547
امروز سه شنبه 1393/04/24 - 01:16
نویسنده : مدیر فنی

یادواره کشوری 300 شهید نانوا در سالروز ولادت کریم اهل‌بیت (ع) در جوار کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد

در ششمین گام به سوی اجلاس پایانی کنگره، یادواره هزار شهید اصناف استان قم و 300 شهید صنف نانوایان، ساعت 18 و 30 دقیقه روز 22 تیرماه در جمع اصناف و بازاریان و خانواده‌های شهدا آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از شهر مقدس قم، یونس عالی‌پور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) این استان، محمدابراهیم کریمی، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، و حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنرانان این مراسم بودند.

 

تجلیل از خانواده شهدای اصناف یکی دیگر از بخش‌های این یادواره کشوری بود.

 

از دیگر بخش‌های شاخص یادواره کشوری 300 شهید نانوا رونمایی از تمبر یادبود این یادواره بود.

 

مداحی یکی از مداحان اهل‌بیت در این یادواره که در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شد، حال و هوای یادواره را بیش از پیش با فضای شادمانی اهل‌بیت پیوند زد.

 

در یادواره هزار شهید اصناف قم و 300 شهید نانوا، آیت‌الله سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه، نیز حضور داشت.

 

خبرنگار شبکه خبر نیز برای پوشش خبری این یادواره حاضر شده بود.

یادواره کشوری 300 شهید نانوا با میهمانی حضار بر سفره حضرت فاطمه معصومه (س) پایان یافت.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، سوم شهریورماه برگزار خواهد شد. گام‌های رسیدن به اجلاسیه نهایی کنگره، 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف است که تا کنون به‌ترتیب، یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران، یادواره 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز، یادواره 700  شهید حمل و نقل در ارومیه، یادواره 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در شیراز، یادواره یکصد شهید صنف آرایشگر در مشهد و یادواره کشوری 300 شهید نانوا در قم برگزار شده است.

عکس‌های این خبر به همت عکاس پایگاه 24 پردیسان بسیج اصناف قم تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.