شناسه : 540
امروز سه شنبه 1393/04/17 - 14:05
نویسنده : مدیر فنی
مستندساز کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار:

19 مستند تدوین شده است/ 20 تا 30 درصد مستندها بازسازی صحنه‌هاست

حسن ساجدی، مستندساز کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، از پایان تدوین 19 مستند و پایان تصویربرداری 13 مستند دیگر خبر داد و گفت: قرار بود مستندسازی کنیم اما من سعی کردم 20 تا 30 درصد هم بازسازی کنم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مستندساز کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، پیش از افطار روز یکشنبه، 15 تیرماه، در جلسه ستاد اجرایی کنگره، با بیان اینکه کار مستندسازی کنگره از بهمن 92 آغاز شده و تا به امروز با تلاش شبانه‌روزی به پیش رفته است گفت: در اوج سرمای اردبیل و زنجان وارد شدیم و تا امروز توانستیم از 37 برنامه‌ای که به ما محول شده است 32 برنامه را تصویربرداری و از این 32 برنامه، 19 برنامه را تدوین کنیم.

حسن ساجدی ضمن برشمردن برخی مشکلات پیش روی کار مستندسازی کنگره افزود: در استان‌ها گشتن و در جاده‌ها رفتن و شبانه‌روز کار کردن حتماً مسائلی را می‌طلبد که در جای خود خدمت دوستان عرض خواهم کرد.

این همرزم شهید آوینی ضمن برشمردن برخی نوآوری‌ها در ساخت مستندهای کنگره، بازسازی برخی صحنه‌ها را از بخش‌های شاخص مستندهای کنگره و از پرچالش‌ترین این بخش‌ها برشمرد و اظهار داشت: قرار بود مستندسازی کنیم اما من به خاطر عشقی که به شهدا داشتم سعی کردم 20 تا 30 درصد هم بازسازی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.