شناسه : 538
امروز سه شنبه 1393/04/17 - 12:44
نویسنده : مدیر فنی
مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور ايثارگران:

با تمام توان در وزارت صنعت، معدن و تجارت در خدمت کنگره هستیم/ همه فعالان عرصه اصناف به ستاد اجرایی کنگره کمک کنند

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور ايثارگران، دوره مدیریت محمدابراهیم کریمی را نقطه عطف سازمان بسیج اصناف کشور خواند و در زمینه کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار تأکید کرد: با تمام توان در وزارت صنعت، معدن و تجارت در خدمت دوستان هستیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، حسن ممتحن، مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور ايثارگران، پیش از افطار روز یکشنبه، 15 تیرماه، در جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، با بیان اینکه اگر کار با عشق انجام شود خود شهدا عنایت می‌کنند و کار تسهیل و تسریع می‌شود، دوره مدیریت محمدابراهیم کریمی را نقطه عطف سازمان بسیج اصناف کشور خواند.

ممتحن با بیان اینکه تمام تلاش خود را می‌کند تا ابزار لازم در اختیار این مدیر کارآمد قرار بگیرد افزود: با تمام توان در وزارت صنعت، معدن و تجارت در خدمت دوستان هستیم.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر ما قرار است از پیچ حساس مقطع کنونی انقلاب بگذریم جز با تمسک به شهدا و راه شهدا راه دیگری نداریم.

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور ايثارگران، در پایان از همه مسئولان و فعالان عرصه اصناف تقاضا کرد که در این مسیر به ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار یاری رسانند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.