شناسه : 525
امروز یکشنبه 1393/04/08 - 16:09
نویسنده : مدیر فنی

پیاده‌روی خانوادگی زنجانی‌ها در هفته منتهی به اجلاسیه کنگره/ عرضه پوشاک ایرانی- اسلامی در نمایشگاه ماه رمضان زنجان/ نامگذاری جام فوتسال به نام شهدای اصناف و بازار

یک هفته به اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان برگزار می‌شود.

 

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر افزود: در پایان این همایش ورزشی خانوادگی به 12 نفر از نفرات برتر، تعدادی دوچرخه و دوربین عکاسی هدیه داده خواهد شد.

به گفته وی در صورت همکاری بیش از پیش اتحادیه‌ها جوایز بیشتری به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان همچنین خبر داد که در راستای برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، برگزاری جام ورزشی فوتسال به نام شهدای اصناف و بازار در زنجان در حال پیگیری است.

حیدری با بیان اینکه نمایشگاهی توسط یک مؤسسه فرهنگی قرآنی در ماه رمضان در زنجان برگزار می‌شود از رایزنی با این مؤسسه و عرضه پوشاک ایرانی- اسلامی گروه بادبان 128 در این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

گفتنی است گروه بادبان 128 جمعی از دانشجویان جوان و خوش‌ذوق اند که برای پوشاک، طرح‌های ایرانی- اسلامی تولید می‌کنند. این گروه توانسته‌اند برای عرضه محصولات خود سایت بادبان 128 را راه‌اندازی کنند. این گروه قول داده‌اند که هر چند ماه، طرح‌های جدیدی ارائه دهند. آخرین بسته ارائه شده توسط این گروه، بسته ویژه جام جهانی بود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.