شناسه : 512
امروز دوشنبه 1393/04/02 - 12:28
نویسنده : مدیر فنی
در همایش روز ملی اصناف صورت گرفت

معرفی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار به عنوان پدیده سال 93 حوزه اصناف

صبح روز یکشنبه، اول تیرماه، در همایش روز ملی اصناف، از برگزیدگان اصناف تجلیل شد.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، در این مراسم که در سالن اجتماعات کتابخانه ملی برگزار می‌شد، آمادگی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار کشور به عنوان دو پدیده سال 93 جامعه اصناف معرفی شدند.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، به همت سازمان بسیج اصناف کشور روز سوم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، در این مراسم از منتخبین اصناف در چهار بخش کمیسیون بازرسی و نظارت، رؤسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور، اتحادیه‌های تولیدی و خدمات فنی و همچنین اتحادیه‌های توزیعی و خدماتی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

اسامی برگزیدگان که از بین 4800 سازمان صنفی فعال در سطح کشور انتخاب شده بودند به این شرح است:

برگزیدگان رؤسای کمیسیون‌های نظارت بر شهرستان‌ها: یدالله صادقی از تهران، احمد نعیمی از شهرستان فردوس و محمد مهدی زارع؛

برگزیدگان اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها: علیرضا رضایی از شهرستان البرز، محمد جعفری از شهرستان تنگستان و حسن صناعتی از شهرستان بوکان؛

برگزیدگان اتحادیه های تولیدی و خدمات فنی: اسحاق احمدی در صنف آرایشگران مردانه از شهرستان هرمزگان، محمد ارغوان در صنف قنادان از استان همدان و امیر طالبی در صنف زرگران از شهرستان اردیبل؛

برگزیدگان اتحادیه‌های صنوف توزیعی و خدماتی: محمد اسدی در اتحادیه مصالح‌فروشان از شهرستان مانه و سملقان، حسن برارپور در صنف مشاوران املاک از شهرستان چالوس و محمدعلی ابراهیمی در صنف فروشندگان اغذیه و لبنیات.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.