شناسه : 5083
امروز دوشنبه 1398/08/13 - 10:38
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی به مناسبت 13 آبان

سیزدهم آبان ماه روزی است که در تاریخ انقلاب به عنوان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، نماد مقاومت و ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف؛ بیانیه سازمان #بسیج_اصناف استان آذربایجان غربی به مناسبت 13 آبان به شرح زیر میباشد:

                  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

در انقلاب اسلامی ایران حوادث بسیاری رخ داده است، اما آنچه بالاتر از همه از سوی امام راحل به عنوان انقلاب دوم لقب گرفت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران بود، به تعبیری دیگر می توان گفت با پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد داخلی و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،استعمار از ایران ریشه کن شد، سیزدهم آبان ماه روزی است که در تاریخ انقلاب به عنوان روز  ملی مبارزه  با استکبارجهانی، نماد مقاومت و ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

 ملت ایران خوب می داند تنها رمز سعادت دنیا وآخرت تبعیت از  ولایت فقیه است. خوشبختانه امروز اصناف و بازاریان با تلاش و انرژی مضاعف در تمامی زمینه ها فعال بوده که حاصل این تلاش ها دستیابی وکسب پیشرفتهای مختلفی می باشد.

13 آبان بیانگر و الهام بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و امام(ره)است که وظیفه و تعهداصناف و بازاریان عزیز را به عنوان بازوان و وارثان انقلاب حکم می کند که مقاومت و ايستادگي در برابر نظام سلطه و تفکر استکباري، راهبردي است که با الهام از آموزه‌هاي جاودان حضرت‌ امام‌(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) آموخته است.

امروز تربيت يافتگان مکتب اباعبدالله الحسين عليه السلام در سراسر عالم شعارهاي مرگ بر آمريکا را نمادي برعدم ظلم پذيري وعدم سازش با مستکبران و زورگويان جهان تلقي کرده و بر مبازره همه جانبه با استکبار جهاني وظیفه خود می دانند.

ما جامعه  اصناف و بازاریان آذربایجان غربی نیز هم صدا با آحاد مردم مسلمان و مومن انقلابی ایران اسلامی خشم و انزجارخود را علیه سیاستهای مستکبرانه  آمریکای جنایتکار ابراز خواهیم داشت.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.