شناسه : 496
امروز دوشنبه 1393/03/19 - 16:32
نویسنده : مدیر فنی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجیان به دنبال رفاهی هستند که در اثر جهاد به دست بیاید/ مراقب باشیم سازش با ظالم را به اسم صلح، عقلانیت، رفاه و منافع مردم توجیه نکنند/ اگر دست اصناف و بازار در دست امام نبود امر جهاد احیا نمی‌شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز با بیان اینکه بسیجیان به دنبال رفاهی هستند که در اثر جهاد به دست می‌آید تأکید کرد: مراقب باشیم سازش با ظالم را به اسم صلح، عقلانیت، رفاه و منافع مردم توجیه نکنند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، روز یکشنبه، 18 خرداد، در یادواره 900 شهید صنوف ساختمان و 378 شهید اصناف و بازار خوزستان اظهار داشت: نقطه اشتراک ماه خرداد و ماه شعبان این است که ماه خرداد احیاگر امر جهاد شد و ماه شعبان میلاد شخصیتی است که احیاگر امر جهاد در جهان خواهد شد.

* انرژی هسته‌ای نمونه‌ای از جهاد مردم ایران علیه ظلم و ظالم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیاری از احکام ظاهری قبل از انقلاب هم بود گفت: آن چیزی که قبل از انقلاب نبود جهاد بود؛ مبارزه با ظالم و ستم بود.

وی با بیان اینکه جهاد چون خیمه دین را برپا می‌کند، از هر اصلی از اصول ارزشی و مکتبی ما بالاتر است افزود: شهدا محصول احیای امر جهادند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه این روزها عده‌ای تلاش می‌کنند اصل مقاومت، ایستادگی و مبارزه در برابر امریکا و صهیونیست‌ها را با ادبیات خاصی زیر سؤال ببرند، گفت: به جای کلمه جهاد، خشونت می‌گذارند و می‌گویند خشونت ضد عقلانیت، رفاه، صلح و منافع مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه، انرژی هسته‌ای را نمونه‌ای از جهاد مردم ایران علیه ظلم و ظالم دانست و با تأکید بر اینکه اسلام دین منافع مردم است، بر شیوه مقاومت به عنوان شیوه درست رسیدن به منافع، تأکید کرد.

* هر ملتی که اهل جهاد نباشد ذلیل می‌شود

وی با مقایسه قیام امام خمینی در ایران که مردم از آن حمایت کردند و قیام شهید صدر در عراق که مردم از آن حمایت نکردند، خاطرنشان کرد: تا امروز نزدیک 2 میلیون نفر از مردم عراق کشته شده‌اند.

حجت الاسلام تویسرکانی تأکید کرد: هر ملتی که اهل جهاد نباشد ذلیل می‌شود.

وی به عنوان نمونه گفت: مردم مدینه که یاری امام حسین (ع) را ترک کردند و از جهاد دوری کردند سال بعد، یزید پلید 10 هزار نفر از آن‌ها را در واقعه حره کشت و سه روز ناموس آن‌ها را به یاران خودش حلال اعلام کرد.

* بسیجیان به دنبال رفاهی هستند که در اثر جهاد به دست بیاید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، محصول ترک جهاد را ذلت، مشقت و فقر دانست و با اشاره به اینکه کسانی می‌خواهند القا کنند که بسیجیان با رفاه مخالفند گفت: ما به دنبال رفاهیم اما رفاهی که در اثر جهاد به دست بیاید نه رفاهی که در اثر گدایی و چاپلوسی و دریوزگی و سر به آستان آمریکا ساییدن به دست بیاید.

وی مذاکره با امریکا را همانند مذاکره امام حسین (ع) با عمر سعد دانست و تأکید کرد: تا ظالم به ظلم خودش ادامه می‌دهد راه جهاد باز است.

* اقتصاد مقاومتی راهبردی بزرگ برای رسیدن به رفاه است

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره دوستی با آمریکا و رابطه آن با رفاه، به وضعیت اسف‌بار مردم مصر به عنوان کشوری که با آمریکا دوستی دارد اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به رفاه باید نگاه به درون داشت نه نگاه به بیرون، اقتصاد مقاومتی را یک راهبرد بزرگ برای رسیدن به رفاه دانست.

* مراقب باشیم سازش با ظالم را به اسم منافع مردم، صلح، عقلانیت و رفاه توجیه نکنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، پیروزی اخیر ایران در والیبال را محصول جهاد دانست و بازیکنان تیم والیبال را تربیت شده انقلاب اسلامی‌ خواند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه هر ملتی به دنبال عزت و رفاه است باید راه جهاد را انتخاب کند، این را سخن امروز امام خامنه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای غیر از این را تبلیغ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راه قرآن راه مبارزه با ظالم است تأکید کرد: مواظب باشیم سازش با ظالم را به اسم صلح، عقلانیت، رفاه و منافع مردم، برای من و شما توجیه نکنند.

حجت الاسلام تویسرکانی در پایان تأکید کرد: اگر دست اصناف و بازار در دست امام نبود امر جهاد احیا نمی‌شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.