شناسه : 495
امروز دوشنبه 1393/03/19 - 10:31
نویسنده : مدیر فنی
به همراه یادواره 378 شهید اصناف و بازار خوزستان

یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان برگزار شد

صبح روز 18 خرداد، دومین گام به سوی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در اهواز برداشته شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، در دومین حلقه از زنجیره 9 گانه یادواره‌های کشوری شهدای اصناف، یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان، صبح یکشنبه، 18 خرداد ماه، به همراه یادواره 378 شهید اصناف و بازار استان خوزستان،با حضور خانواده‌های شهدای اصناف، مسئولان کشوری و لشکری، روحانیون و عموم اصناف و بازاریان برگزار شد.

در این یادواره که در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار می‌شد، حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله شفیعی و آیت‌الله موسوی جزائری نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و فرمانده سپاه خوزستان نیز حضور داشتند.

شاه‌ولی، مسئول سازمان بسیج اصناف خوزستان، حسن‌پور، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور و حجت الاسلام و المسلمین تویسکرانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سخنرانان این مراسم بودند.

در این مراسم همچنین یکی از اصناف که هم پشتیبان جنگ و هم رزمنده سال‌های دفاع مقدس بوده به خاطره‌گویی پرداخت.

بنا بر این گزارش، مداحی حاج صادق آهنگران بخش دیگری از این مراسم بود.

حضور مدیر اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار و همچنین برخی از مؤلفان کتاب‌های کنگره در این یادواره جلب توجه می‌کرد.

در این یادواره با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود از مادر سردار شهید اسماعیل لجم اورک، شهید شاخص بسیج اصناف استان خوزستان در سال 93، تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، این مراسم همزمان از شبکه استانی خوزستان پخش می‌شد.

گفتنی است پس از یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر که در تهران برگزار شد، یادواره 900 شهید صنوف ساختمان، دومین گام بلند به سوی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار است که اجلاسیه نهایی آن قرار است روز چهارم شهریورماه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.