شناسه : 488
امروز شنبه 1393/03/10 - 16:31
نویسنده : مدیر فنی
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد:

صنوف ساختمان 900 شهید تقدیم نظام کرده‌اند

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور ضمن اعلام نحوه احصای شهدای صنوف ساختمان خبر داد که این صنوف 900 شهید در سراسر کشور تقدیم نظام کرده‌اند.

 

غلامرضا حسن‌پور اشکذری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر که شهدای صنوف ساختمان احصا شده‌اند تعداد این شهدا را 900 نفر عنوان کرد.

بدین ترتیب دومین حلقه از زنجیره یادواره‌های کشوری شهدای اصناف که در خوزستان برگزار خواهد شد به نام یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان نامگذاری می‌شود.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور درباره نحوه احصای این شهدا، صنوف شیشه، سنگ، چوب، الکتریکی، نجاری و کوره‌پزی را از جمله صنوف ساختمان برشمرد.

وی افزود: به هنگام آمارگیری، بنایی، معماری، نقاشی، کاشیکاری و مشاغلی از این دست از دایره صنوف ساختمان خارج شده‌اند.

حسن‌پور درباره پوشش خبری یادواره کشوری 900 شهید صنوف ساختمان گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان در این زمینه به صورت فعال مشغول به کار است و با روابط عمومی بسیج هم هماهنگ می‌کنیم که یادواره را پوشش بدهد.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، روز 4 شهریورماه برگزار خواهد شد. گام‌های رسیدن به اجلاسیه نهایی کنگره، 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف است که اولین حلقه آن یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر بود و روز 28 اردیبهشت در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.