شناسه : 485
امروز یکشنبه 1393/03/04 - 12:52
نویسنده : مدیر فنی
مدیرعامل شرکت تهیه‌کننده نرم‌افزار بانک اطلاعات شهدای اصناف

تحویل نسخه نهایی نرم‌افزار، یک هفته پس از اعلام تغییرات/ استان‌ها اطلاعات را با دقت بیشتری وارد کنند

مدیرعامل شرکت تهیه‌کننده نرم‌افزار بانک اطلاعات شهدای اصناف و بازار خبر داد که نسخه نهایی این نرم‌افزار یک هفته پس از مشخص شدن تغییرات برای ارسال به استان‌ها آماده خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت سهند رایانه کویر یزد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور درباره نرم‌افزار بانک اطلاعات شهدای اصناف و بازار که به‌تازگی توسط این شرکت برای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار آماده شده است گفت: با توجه به اطلاعاتی که دریافت کردیم نرم‌افزاری تهیه شد که شامل سه قسمت اصلی است: شهدا، ایثارگران و گزارش‌ها.

امید ملاعباسی افزود: برای شهدا و ایثارگران، مشخصات فردی، مشخصات کسب و کار، مشخصات خدمتی، محل دفن، مکتوبات، تصاویر و فیلم‌ها در بانک اطلاعات شهدای اصناف و بازار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در قسمت گزارش‌ها می‌توان از این بانک اطلاعات، گزارش گرفت اظهار داشت: این نرم‌افزار بر اساس تمام زمینه‌های موجود، امکان جستجو دارد.

ملاعباسی شرط گزارش‌گیری بر اساس تمام زمینه‌ها را پر شدن تمام این زمینه‌ها توسط واردکنندگان اطلاعات دانست و خبر داد: در نظر داریم ورود اطلاعات در تمام زمینه‌ها را در نرم‌افزار، اجباری کنیم.

مدیرعامل شرکت سهند رایانه کویر یزد در پاسخ به این سؤال که این نرم‌افزار در چه مدت آماده شد، گفت: زمانی که در قرارداد قید شده بود 70 روز بود و این کار واقعاً 70 روز زمان می‌برد اما ما توانستیم در 30 روز این نرم‌افزار را تهیه کنیم.

ملاعباسی با بیان اینکه روزی 45 نفر- ساعت بر روی این نرم‌افزار کار شده است گفت: نرم‌افزار بانک اطلاعات شهدای اصناف و بازار بالاترین تکنولوژی روز را داراست.

وی در پاسخ به این سؤال که نسخه نهایی این نرم‌افزار کی آماده خواهد شد گفت: یک هفته بعد از اینکه تغییرات به ما اعلام شود، نسخه نهایی را تحویل خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت سهند رایانه کویر یزد با اشاره به اینکه راهنمای تصویری نرم‌افزار، همراه با آن به استان‌ها ارسال می‌شود از استان‌ها خواست اطلاعات شهدا را با دقت بیشتری در نرم‌افزار وارد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.