شناسه : 482
امروز شنبه 1393/03/03 - 23:42
نویسنده : مدیر فنی
یادواره‌های شهرستانی بسیج اصناف استان زنجان آغاز شد

دوشنبه و پنجشنبه، یادواره‌ شهدای اصناف و بازار در ایجرود و خدابنده

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان از آغاز برگزاری یادواره‌های شهرستانی شهدای اصناف و بازار در سال جدید در این استان خبر داد.

 

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور اظهار داشت: روز دوشنبه، 5 خردادماه، ساعت 9 صبح، یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان ایجرود در مصلای شهر ایجرود برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان افزود: روز پنجشنبه، 8 خردادماه، ساعت 4 بعد از ظهر، نیز یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دو یادواره در هفته جاری با حضور اصناف و بازاریان و همچنین مسئولان شهرستانی و استانی برگزار می‌شود، تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اصناف و بازار به مناسبت آزادسازی خرمشهر را یکی از بخش‌های این یادواره‌ها عنوان کرد.

حیدری همچنین خبر داد که در شهرستان خدابنده، پس از برگزاری یادواره، همه شرکت‌کنندگان بر مزار شهدای این شهرستان، خصوصاً شهدای اصناف و بازار حضور خواهند یافت.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان این یادواره‌ها را آغاز برگزاری یادواره‌های شهرستانی در راستای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار توصیف کرد.

پیش از این جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه با مسئولان استان‌ها تأکید کرده بود که یادواره شهدای اصناف تمام شهرستان‌هایی که شهید اصناف دارند باید تا قبل از اجلاسیه نهایی کنگره برگزار شود.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، روز چهارم شهریورماه، در سالروز شهادت حاج مهدی عراقی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.