شناسه : 477
امروز سه شنبه 1393/02/30 - 01:30
نویسنده : مدیر فنی
جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به اصناف:

امروز میدان جهاد چه در تولید و چه در اداره بازار به دست شماست/ شهید سید مجتبی هاشمی از یاران صدیق امام و رهبری بود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر با اشاره به اینکه شهید سید مجتبی هاشمی از یاران صدیق امام و مقام معظم رهبری بود، خطاب به اصناف گفت: امروز میدان جهاد چه در تولید و چه در اداره بازار به دست شماست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، سرتیپ پاسدار علی فضلی، عصر یکشنبه، 28 اردیبهشت، در یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر، با الگو توصیف کردن شهدا گفت: اگر از الگوها غفلت کنیم، دشمن نسخه‌های مسموم و مشکوکی را به خورد مردم خواهد داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره که در سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی برگزار می‌شد، این شهید بزرگوار را از یاران صدیق امام و مقام معظم رهبری توصیف کرد.

سردار فضلی با بیان اینکه کلیپ پخش شده در این یادواره سبب شده که از فضای روزهای اول دفاع مقدس و مجاهدت‌های سید مجتبی و یارانش بگویم، به بیان خاطراتی از شکست حصر آبادان پرداخت.

وی سید مجتبی هاشمی و یارانش را بخش قابل ملاحظه‌ای در دفاع از آبادان و خرمشهر خواند و با اشاره به حضور اصناف در دفاع مقدس گفت: آن‌ها ماندند تا در تاریخ، شرمنده امام و شهدا نباشند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، دفاع مقدس را دفاع از همه تمامیت اسلام خواند و افزود: شما اصناف آزمایش خوبی پس دادید و گواه شما تقدیم بیش از ده هزار شهید است.

سردار فضلی خطاب به اصناف و بازاریان گفت: امروز میدان جهاد چه در تولید و چه در اداره بازار به دست شماست.

وی تأکید کرد: امروز میدان جنگ، میدان دفاع فرهنگی و اقتصادی از کشور است.

بنا بر این گزارش، یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر، عصر یکشنبه، 28 اردیبهشت، در سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 93 و فرمانده گروه فداییان اسلام در جنگ های نامنظم، برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.