شناسه : 456
امروز شنبه 1393/02/06 - 16:50
نویسنده : مدیر فنی
تشکیل اولین جلسه ستاد کنگره ملی شهدای اصناف و بازار در زنجان

جام شهدای اصناف و بازار زنجان برگزار می‌شود/ پیاده‌روی خانواده‌های اصناف، یک هفته قبل از اجلاسیه کنگره

اولین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار در استان زنجان، روز چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه، در سالن جلسات اتاق اصناف زنجان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و عملیاتی کردن آن در سطح بازار از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

در این جلسه مصوب شد که ستاد کنگره در مراکز شهرستان‌های استان زنجان در اسرع وقت با حضور بسیج اصناف، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود.

همچنین مقرر شد تاریخ برگزاری یادواره‌های شهدای اصناف و بازار شهرستان‌ها در اسرع وقت مشخص شود و به صورت مکتوب به دبیرخانه ستاد کنگره در استان ارسال گردد.

تصویب برگزاری مسابقه ورزشی با نام جام شهدای اصناف و بازار با همکاری سازمان تربیت بدنی استان، از دیگر دستاوردهای این جلسه بود.

همچنین بر اساس مصوبات این جلسه، قرار است خانواده‌های اصناف و بازار، یک هفته مانده به برگزاری کنگره، برنامه پیاده‌روی خانوادگی در مرکز استان داشته باشند.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در جلسه ستاد اجرایی کنگره در استان زنجان که 2 ساعت به طول انجامید، جانشین فرمانده سپاه استان زنجان، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان، هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره، نماینده اتاق اصناف شهرستان‌های ماهنشان، طارم و ایجرود و مسئولین سازمان بسیج اصناف استان زنجان حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.