شناسه : 427
امروز شنبه 1393/01/16 - 13:26
نویسنده : مدیر فنی
کنگره ملی شهدای اصناف و بازار/ 30

حسن‌پور: مهمترین کار فرهنگی ما در سال 93 برگزاری کنگره است

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، فرهنگ جهاد و شهادت را والاترین فرهنگ و تضمین‌کننده سعادت کشور دانست و گفت: مهمترین کار فرهنگی ما در سال 93 که می‌تواند فرهنگ اصناف را متحول کند برگزاری کنگره ملی شهدای اصناف و بازار است.

 

غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه شعار بسیج اصناف، تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی است و حضرت آقا هم امسال را با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده‌اند، گفت: هم اقتصاد و هم فرهنگ ستون‌های یک جامعه هستند و باید توأمان پیگیری شوند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور افزود: این بار وقتی به مقصد می‌رسد که همه مردم با عزم ملی در صحنه اقتصاد و فرهنگ حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: آنچه به مسئولان، از مسئولان کلان تا مسئولان پایین‌تر، بر می‌گردد مدیریت جهادی است.

جانشین سازمان بسیج اصناف اظهار داشت: مدیریت جهادی یعنی تلاش مضاعف، یعنی برنامه‌ریزی دقیق، یعنی شب و روز نشناختن برای کار.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله با این محورهایی که آقا فرمودند با حضور جدی مردم و مدیریت جهادی مسئولان، اقتصاد و فرهنگ را در سال 93 پیگیری کنیم.

حسن‌پور افزود: به نظر می‌آید مهمترین کار فرهنگی ما در سال 93 که می‌تواند فرهنگ اصناف را متحول کند برگزاری کنگره ملی شهدای اصناف و بازار است که ان‌شاء‌الله شهریور برگزار خواهد شد.

حسن‌پور فرهنگ جهاد و شهادت را والاترین فرهنگ و تضمین‌کننده سعادت کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، بابی برای آشنایی تمام اصناف با فرهنگ جهاد و شهادت باز کند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی هم بسیج اصناف تلاش خود را می‌کند که در زمینه‌های مختلف با همفکری با اصناف و بازاریان و اتحادیه‌ها کار را دنبال کند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه آمادگی کافی جهت کمک به تحقق شعار سال 93 وجود دارد، از همه بسیجیان اصناف و بازاریان درخواست کرد که در این بخش همفکری و همراهی کنند.

وی در پایان بر کنار گذاشتن اختلاف‌ها و پرهیز از حواشی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.