شناسه : 424
امروز چهارشنبه 1392/12/21 - 17:00
نویسنده : مدیر فنی
کنگره ملی شهدای اصناف و بازار/ 27

نام 8 استانی که میزبان یادواره‌های شهدا خواهند بود اعلام شد

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، نام 8 استانی را که قرار است پیش از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، میزبان یادواره‌های شهدای اصناف باشند اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور خبر داد: 8 استانی که قرار است 8 یادواره شهدای اصناف را برگزار کنند مشخص شده‌اند.

بنا بر این گزارش، بر اساس یکی از ده محور طرح پیشنهادی سازمان بسیج اصناف کشور برای کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، اصناف به 8 دسته کلی تقسیم شده‌اند و مقرر شده است که تا زمان برپایی اجلاسیه نهایی کنگره 8 یادواره برای شهدای اصناف در مراکز استان‌هایی که مشخص می‌شود برگزار شود.

گفتنی است محورهای این طرح پیشنهادی به تصویب اعضای شورای همفکری بسیج اصناف کشور رسیده است.

بر اساس این گزارش، در جلسه شورای همفکری بسیج اصناف کشور، رئیس اتاق اصناف ایران، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور داشته‌اند.

8 دسته کلی که صنوف برای برگزاری یادواره شهدای اصناف در آن‌ها تقسیم‌بندی شده‌اند عبارت‌اند از:  آرایشگران، آهنگران و تراشکاران و جوشکاران، خدمات خودرو (مکانیک، صافکار و نقاش و...)، خیاط و پوشاک، صنوف ساختمانی (شیشه‌بر، سنگ‌کار، نجار و...)، طلا و جواهر، صنوف غذایی، نانوایان.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار این سازمان با بیان اینکه در انتخاب استان‌ها برای برگزاری یادواره توجه شده که از شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز کشور استان‌هایی به عنوان نماینده داشته باشیم، اظهار داشت: سه شهر زیارتی نیز در میان این 8 مرکز استان حضور دارند.

حسن‌پور خبر داد که یادواره شهدای آرایشگران در خراسان رضوی، آهنگران و تراشکاران و جوشکاران در آذربایجان شرقی، خدمات خودرو در اصفهان، خیاط و پوشاک در فارس، صنوف ساختمانی در خوزستان، طلا و جواهر در تهران، صنوف غذایی در گیلان و نهایتاً یادواره شهدای نانوایان در استان قم برگزار خواهد شد.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در پاسخ به این سؤال که این یادواره‌ها در چه بازه زمانی و به چه ترتیبی برگزار خواهند شد گفت: این یادواره‌ها از دهه دوم اردیبهشت به ترتیبی که بعداً مشخص خواهد شد برگزار می‌شوند.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، شهریورماه 93 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.