شناسه : 3444
امروز دوشنبه 1395/11/25 - 14:38
نویسنده : mozafari
دکتر حسن پور در هشتمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف

مشارکت اصناف برای جلوگیری از تعطیلی تولیدی های کوچک صنفی+تصاویر

عضو هیئت عالی نظارت گفت: اشتباه دولت این بود که به برجام و بیرون نگاه کرد، الان تکیه ما به جایی است که خودش به جای دیگر تکیه دارد. ما باید به خداوند و خودمان تکیه کنیم.

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور دکتر غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور صبح امروز در هشتمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شد و مجموعه بسیج اصناف با کمک اتاق و اتحادیه ها کارهای بسیار خوب و بزرگی انجام داد.

حسن پور گفت: در بحث تشویق تولیدات داخلی راه اندازی سایت اینترنتی جهت معرفی توانمندی ها و تولیدات داخلی و همچنین صادرات گام های بسیار خوبی برداشته شد، الان بخشی از دوستان ما در اوگاندا در بخش های  پزشکی و درمانی مشغول هستند.

وی همچنین با طرح سوالی که اصناف و بازار امسال نسبت به شعار مقام معظم رهبری چه کار کرده است، گفت: ما همیشه با دولت جلساتی داریم و صحبت هایی رد و بدل می کنیم ولی باید ببینیم خودمان چه کار کرده ایم، بنده به عنوان مسئول بسیج اصناف کشور چه جوابی دارم به رهبر عزیزمان، دوستانی که در جلسه هستند شما نخبگان هستید آیا اقدامات ما راضی کننده است؟

[[{"fid":"5156","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"357","width":"645","class":"media-element file-default"}}]]

حسن پور در ادامه با اشاره به اینکه ما عادت داریم توپ را در زمین دیگران بیندازیم گفت: ما چشممان به دولت است بله دولت خیلی تلاش می کند و زحمت می کشد ولی اینکه ما به دولت تکیه کنیم بزرگترین اشتباه است ما باید به درون تکیه داشته باشیم به این همه توانمندی که در کشور وجود دارد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: بنده از اول عرض کردم وقتی دربانک ها این همه مشکل داریم چرا با مشارکت هم با پول خودمان تولیدی ها و کارگاه ها را راه اندازی نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این اجلاس گفت: الان چند دوره با هزینه زیاد برگزار شده است چه خروجی هایی داشته است؟ البته امیدوارم داشته باشد، باید از این سخنرانی ها پرهیز کنیم و بگوییم در اجلاس بعدی میخواهیم بحث مشارکت اصناف در راه اندازی کارگاه های کوچک تولیدی را خودمان انجام دهیم.

دکتر حسن پور در ادامه گفت: شما اصناف دفاع مقدس را اداره کردید، غذای گرم را تا سنگر رزمندگان رساندید، همین اصناف و بازار که 11 هزار شهید دادید  شما نمی توانید اقتصاد را نجات دهید؟

وی در ادامه گفت: ما امسال از 17 فروردین هر هفته 2 جلسه برگزار کردیم و با همه مجموعه ها که تشکیل داده ایم از جمله کارگروه طلا و جواهر، لوازم خانگی، صنایع چوب، کار کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور در ادامه گفت: دو توصیه دارم که اولی در مورد اقتصاد مقاومتی می باشد، دوستان راه برون رفت ما اقتصاد مقاومتی می باشد و هیچ راه دیگری وجود ندارد، رهبر عزیزمان به تنهایی این پرچم را بلند کرده و فرمودند: اگر بسیج وارد اقتصاد مقاومتی شود، اقتصاد مردم سالار می شود. ورود ما هدایت، حمایت و نظارت می باشد، به هیچ عنوان قصد دخالت نداریم خودتان هم تولید دارین هم کسب و کار ما فقط در خدمت شما هستیم.

دومین توصیه بحث فقه و بازار می باشد که باید جدی گرفته شود، اگر کسب و کار ما حلال شود می توانیم همه بن بست ها را باز کنیم.

وی همچنین گفت: کار گسترده ای را شروع کرده ایم که سال  96 ارائه خواهیم داد و آن راه اندازی بسیج تخصصی در اتاق های اصناف می باشد. در همین زمینه جلساتی با اتاق اصناف ایران و مجموعه های دیگر و همچنین امروز با سردار غیب پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین خواهم داشت برای نهایی شدن و راه اندازی بسیج تخصصی.

دکتر حسن پور در پایان گفت: یک تشکر ویژه برای همیاری در قضیه پلاسکو از دوستان اتاق، اتحادیه ها وبسیج دارم که با همدلی رو سفید در آمدند.

[[{"fid":"5157","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"486","width":"648","class":"media-element file-default"}}]]

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.