شناسه : 2914
امروز پنجشنبه 1395/09/18 - 04:08
نویسنده : mozafari
جلسه مشترک:

مبارزه جدی با قاچاق کالا/انهدام برخی کالاها در صورت نداشتن استانداردهای لازم

حسن پور: با توجه به مباحث مهم قاچاق کالا و مسئولیت های بخش هایی از دولت نسبت به این موضوع از جمله سازمان جمع آوری و فروش اموال تکمیلی که دارند،جلسه ای با دلیری رئیس این سازمان در محل دفتر ایشان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور در این جلسه دلیری رئیس سازمان جمع اوری و فروش اموال تکمیلی ضمن اشاره در خصوص نحوه انبار کردن کالاهای قاچاق و غیر مجاز در مورد نحوه فروش این کالاها و نحوه انهدام برخی از آنها توضیحاتی ارائه دادند.

وی همچنین با اشاره به حجم بسیار زیاد ورود کالاهای قاچاق به ایران عزم جدی همه مسئولین و مردم را جهت کاهش قاچاق ضروری دانست.

دلیری با اشاره به اینکه بعد از کشف کالای قاچاق و صورت جلسه کالا تحویل این سازمان می شود گفت: بخشی کالا ها در صورت نداشتن استاندارد های لازم و موارد مشابه انهدام می شود، بخشی دیگر بدون ورود به بازار صادر می شوند و بخشی هم با قیمت گذاری به متقاضیان واگذار می شود.

در ادامه حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشوربا اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با کالاهای قاچاق و آتش زدن آن گفت: مبارزه جدی تر با این موضوع و همکاری این دو سازمان باید در اولویت قرار گیرد.

همچنین در پایان مقرر شدکارهای مشترک فرهنگی و کارشناسی در این خصوص بین دو سازمان صورتت گیرد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.