شناسه : 2854
امروز شنبه 1395/09/06 - 12:23
نویسنده : mozafari
یادواره شهید شاخص سال 95:

برگزاری یادواره شهید غلامحسین دیده بان و 125 شهید اصناف و بازاریان اردبیل یکشنبه هفتم آذرماه از ساعت 9 صبح در حسینیه ثارالله سپاه استان

خدمات شهید دیده بان در ستاد پشتیبانی جنگ ارزنده بود / مراسم "آبروی اصناف ، افتخار بازار" در مجتمع های تجاری برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، محمود وهابزاده رئیس سازمان بسیج اصناف استان اردبیل در نشست خبری یادواره شهید غلامحسین دیده بان شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور در سال 95، با بیان اینکه بازاریان و اصناف همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند گفت: تقدیم 10 هزار شهید از جامعه اصناف به کشور، شاهد و دلیل محکم، بر رشادت های این قشر از جامعه در مسیر پیشبرد اهداف امام و انقلاب است.

وی به 125 شهید جامعه بازاری اردبیل هم اشاره کرد و افزود: در این میان انتخاب شهید غلامحسین دیده بان به عنوان شهید شاخص اصناف کشوری، افتخاری بزرگ برای استان است.

وهابزاده به برگزاری یادواره شهید دیده بان در هفتم آذرماه اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مراسمی در شان و منزلت این شهید بازاری، برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه شهید دیده بان بعد از بازنشستگی از ارتش و به صورت داوطلبانه عازم جبهه جنگ شد گفت: این شهید در ستاد پشتیبانی و زیر نظر آیت الله مروج خدمات ارزنده ای را ارائه کرد.

وهابزاده ضمن تشریح برنامه های سازمان در راستای گرامیداشت مقام شهید دیده بان، چاپ کتاب "دیده بان سبلان" که حاوی وصیت نامه و زندگی نامه و نیز 60 داستان از شهید بزرگوار است و همچنین رونمایی از کتاب "تجارت پرسود" در قالب 40 آیه، 40 حدیث و 40 داستان در خصوص کیفیت نماز جماعت اول وقت در بازار را، به عنوان بخشی از برنامه ها عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف اردبیل راه اندازی سایت شهید دیده بان و نیز چاپ نشریه هفته نامه نسل عاشورا را از دیگر فعالیت های بسیج اصناف در خصوص گرامیداشت مقام شهید دیده بان عنوان کرد.

وی همچنین از نامگذاری یکی از خیابان های اردبیل به نام شهید دیده بان خبر داد.

وهابزاده از برگزاری برنامه ابتکاری "آبروی اصناف ، افتخار بازار" در پاساژها و مجتمع های تجاری اردبیل خبر داد گفت: این برنامه روز شنبه 29 آبان ماه در مقابل مسجد جامع، روز دوشنبه یک آذر در بازار صفویه، روز سه شنبه دوم آذر در مجتمع تجاری شوراسنتر، روز چهارشنبه سوم آذرماه در بازار مرکزی و مجتمع الماس شهر و نیز روز شنبه 6 آذرماه در بازار جدید طلافروشان برگزار خواهد شد.

گفتنی است یادواره شهید غلامحسین دیده بان، شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور و 125 شهید اصناف و بازاریان اردبیل روز یکشنبه هفتم آذرماه از ساعت 9 صبح در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.