شناسه : 2834
امروز یکشنبه 1395/08/30 - 03:12
نویسنده : mozafari
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا؛

ثبات قیمت طلا در هفته گشته/احتمال افزایش قیمت طلا در هفته آینده

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا با اشاره به ثباتی که طی هفته گذشته بر بازار طلا حاکم بود، گفت: امکان دارد با سخنرانی رئیس فدرال رزرو آمریکا که امشب صورت خواهد گرفت بازار طلا تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور به نقل از رازق، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر با اشاره به وضعیت بازار طلا در همین هفته جاری پس از نوساناتی که بعد از انتخابات آمریکا در این بازار به وجود آمده بود اظهار داشت:  هفته گذشته بازار جهانی طلا تا 100 دلار هم نوسان داشت اما خوشبختانه این هفته برخلاف هفته قبل هفته بسیار آرامی برای طلا بود و قیمت جهانی طلا تنها بین 1225 دلار تا 1228 دلار نوسان داشت.

وی ادامه داد: در بازار داخلی هم بعد از آن هفته گشته که شوک قیمتی بالایی به بازار وارد شده بود این هفته قیمت ها ثابت مانده بود که علت آن هم یکی ثابت بودن قیمت جهانی طلا و دیگری با نزدیک شدن به اربعین داد و ستد ها کاهش پیدا کرده بود و به دنبال آن قیمت ها نیز روند ثابتی را به خود گرفته بودند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر با عنوان نوسانات اندکی که در این هفته بازار طلا شاهد آن بود، بیان داشت: در این هفته قیمت سکه بین 1000 تا 1500 تومان، قیمت هر گرم طلا هم بین 100 تا 250 تومان با نوسانات قیمت همراه بود.

کشتی آرای با بیان آخرین قیمت های امروز بازار طلا، اظهار داشت: امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 9 هزار تومان ، سکه طرح جدید 1 میلیون و 12 هزار تومان، نیم سکه 560 هزار تومان، ربع سکه 294 هزار تومان، سکه های یک گرمی 185 هزار تومان، و هر گرم طلای 18 عیار هم 111 هزار تومان در بازار معامله شد.

وی در پایان با اشاره به پیش بینی خود از قیمت طلا در هفته آینده خاطر نشان کرد: امشب رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است که سخنرانی را داشته باشد که ممکن است قیمت طلا در هفته بعد را تحت تاثیر خود قرار دهد و فعلا وضعیت بازار درهفته آینده نامشخص است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.