شناسه : 2822
امروز سه شنبه 1395/08/25 - 11:53
نویسنده : mozafari

نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین

این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی ورزشی 5 آذر که با حضور امیر موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح گردید و به مدت 15 روز دایر می باشد که شامل گزارش عملکرد های تحول و ابتکاری سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه بسیج اصناف و بازاریان کشور با توجه به تدبیر سردار نقدی مبنی بر برپایی نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج ، این سازمان(بسیج اصناف و بازاریان کشور) مثل سازمان ها و معاونت های بسیج مبادرت به برپایی نمایشگاه نموده است.

غرفه بسیج اصناف در این نمایشگاه با ابزاری مانند ترازو، چرتکه و جملاتی نظیر (جنس فروخته شده پس گرفته می شود) (وجه دستی داده می شود به اندازه قوه) از کسبه متدین که در مغازه های خود نصب میکنند تزئین شده است.

سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در این نمایشگاه عملکرد خود را در دو بخش فرهنگی و اقتصادی در معرض دید گذاشته است.

از جمله این فعالیت ها می توان به: آموزشهای فقه بازار، طرح تعطیلی داوطلبانه نماز اول وقت در بازار، تلاش های این سازمان در جهت اصلاح قانون نظام صنفی، حضور بسیج اصناف در کمسیون های نظارتی، کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، مباحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره نمود.

[[{"fid":"3606","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"299","width":"518","class":"media-element file-default"}}]]

 

[[{"fid":"3607","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"296","width":"514","class":"media-element file-default"}}]]

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.