شناسه : 2657
امروز سه شنبه 1395/07/13 - 13:40
نویسنده : mozafari
در جلسه با سازمان تعزیرات:

امضای تفاهم نامه مشترک/جلوگیری از سوء استفاده از عناوین تعزیرات/ظرفیت بی بدیل بسیج اصناف در اتاق ها و اتحادیه ها

دیدار اعضای ستاد مقاومتی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با رئیس و مدیران سازمان تعزیرات حکومتی کشور

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، این دیدار طی دیدار های قبلی با مسئولین نظام در خصوص مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی در تاریخ 11 مهر با حضور در دفتر دکترجمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور برگزار گردید.

در این دیدار حسن پور ضمن ارائه گزارش ستاد در هفت ماه گذشته به اعضای جلسه، آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه با تعزیرات حکومتی در خصوص ارائه مشاوره تخصصی خاص اصناف و بازار و صنوف اعلام نمود و خواستار همکاری بیشتر دو مجموعه به ویژه استان ها و شهرستان ها شد.

وی افزود: پیشنهاد می شود به جهت مشخص بودن مامورانی که در واحد های صنفی جهت برخورد با کالای قاچاق یا موارد مشابه مراجعه می نمایند کارت شناسایی آویز و یا کاور پوششی مخصوص داشته باشند تا برخی از عناوین سازمان تعزیرات سوء استفاده ننمایند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشورهمچنین تلاش این سازمان را جهت آرامش کامل در بازار یادآور شد.

در ادامه دکتر جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات کشور، ضمن خیر مقدم این جلسه را با اهمیت دانست و افزود: این جلسه می تواند منشا اقدامات عملی در تحقق اقتصادی مقاومتی در سراسر کشور باشد.

وی همچنین با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در خصوص اینکه بسیج شجره طیبه است، وجود بسیج اصناف در تمام اتاق ها و اتحادیه ها را ظرفیت بی بدیل خواند.

دکتر جمشیدی از بسیجیان سراسر کشور خواست که در خصوص اجرای طرح های سازمان تعزیرات حکومتی به ویژه در بخش اصناف و بازار حمایت کنند.

در پایان این دیدار مقرر شد بعد از برگزاری جلسات کارشناسی در سطح مدیران و مشاوران هر دو سازمان، تفاهم نامه مشترکی بین این دو سازمان به خصوص در امر مبارزه با قاچاق، فرهنگ سازی، برنامه های هنری و رسانه ای و سطح همکاری ها تنظیم و پس از امضا ابلاغ گردد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.