شناسه : 2165
امروز دوشنبه 1393/01/11 - 11:39
نویسنده : مدیر فنی
مسئول بسیج اصناف یزد خبر داد

فروشگاه بهاره در یزد برپا می شود / توزیع تیشرت های ایرانی اسلامی برای نخستین بار در کشور

مسئول سازمان بسیج اصناف یزد از برپایی نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا در یزد خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور تیشرت با طرح و نمادهای ایرانی اسلامی در این نمایشگاه با قیمت مناسب عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر یزد مسئول سازمان بسیج اصناف یزد اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا از سه شنبه 13 لغایت پنج شنبه 22 اسفند ماه از ساعت 16 تا 22 شب در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد واقع در منطقه صفائیه، جنب بیمارستان شهید صدوقی یزد برپا می شود.

علی اصغر سلمانی گفت: هدف از پرپایی این نمایشگاه عرضه محصولات با حداقل قیمت به مردم و تورم ناشی از هجوم خرید بالا در شب عید، جلوگیری شود.

وی دغدغه بسیج اصناف را مسائل فرهنگی دانست و افزود: برای اجرای برنامه های فرهنگی در این نمایشگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همکاری خوبی داشتند، و مجموعه نمایشگاه هم در این قضیه پای کار آمدند و چند تا از موارد مسائل فرهنگی تا به حال انجام می شده است امسال پررنگتر اجرا شود.

سلمانی عنوان کرد: در رأس این برنامه ها نماز جماعت، قرآن قبل از نماز و پخش اذان به صورت زنده، تهیه احادیث بزرگان و رهبری در خصوص حجاب و عفاف و روزی حلال و فروش کالای خارجی، با اصناف همکاری خوبی انجام گرفته است.

وی در خصوص غرفه داران نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا اظهار داشت: جلسه ای که با سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص غرفه داران گذاشته شد مقرر شد فروشندگان شئونات اسلامی را رعایت کنند و در این خصوص تذکر داده شود و از فروش اجناس خارجی جلوگیری شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف یزد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عدم فروش اجناس خارجی بیان کرد: قرار شد اقداماتی از طریق خود اتحادیه به خصوص صنف پوشاک اطلاع رسانی شود و کسانی که قرار است در این نمایشگاه غرفه داشته باشند با اینکه قراردادی در خصوص فروش اجناس خارجی امضاء کرده اند به صورت تذکر پیامکی داده می شود که از فروش این اجناس جلوگیری به عمل آید.

سلمانی گفت: حتی قیمت گذاری اجناس خارجی در نمایشگاه انجام نخواهد گرفت که از طریق مدیریت بازرسی و مدیریت اصناف انجام می شود.

وی گفت: افراد محجبه غرفه دار و مراجعه کننده در این نمایشگاه در قالب ارائه کارت تشکر از آن ها تقدیر به عمل می آید.

در نمایشگاه از مانکن های هنجارشکن استفاده نشود

سلمانی با بیان اینکه بهترین غرفه دار نمونه در بحث حجاب و عفاف ان شاالله معرفی و تقدیر و تشکر خواهند شد خاطرنشان کرد: کسانی که بحث حجاب را رعایت نمی کنند گروه تذکر لسانی خواهران با لحنی بسیار ملایم و با برخورد بسیار زیبا از زمان ورود تا خروج از نمایشگاه با آنان صحبت و بتوانند اثر گذار باشند.

مسئول سازمان بسیج اصناف یزد گفت: بحث مانکن ها و چیزهای مشابه در نمایشگاه تا آنجایی که می شود نباید استفاده کرد و اگر بنا به استفاده از آن شد مانکن متعارف و طوری نباشد مقداری از مانکن برهنه باشد یا از مانکن هایی استفاده شود که متعارف نیست و هنجارشکن باشد.

سلمانی اظهار داشت: هدف این است که نمایشگاه رو به جلو باشد و اگر بعضاً آسیب ها در نمایشگاه ها مشاهده می شود با همفکری نه اینکه بیاییم برخورد داشته باشیم تا برای مراحل بعدی پیشگیری کنیم.

فروش طرح های زیبای پوشاک ایرانی اسلامی در نمایشگاه بهاره یزد / جلوگیری از فروش پوشاک زننده غربی 

وی خاطرنشان کرد: جنس هایی که علائم غرب دارد حق فروش نخواهند داشت و مانتوهای زننده و لباسی که رعایت حجاب مناسب را به کسی نمی دهد جلوگیری و اجازه فروش داده نخواهد شد.

سلمانی از فروش طرح های زیبای پوشاک ایرانی اسلامی در فروشگاه بهاره یزد خبر داد و اظهار داشت: به همت بسیج اصناف برای اولین بار در کشور تیشرت هایی با طرح ها و نمادهای ایرانی اسلامی تولید شده است که ان شاالله برای فروش در نمایشگاه با قیمت مناسب عرضه می شود.

جایگزین تیشرت های ایرانی اسلامی به جای تیشرت های توهین آمیز غربی

مسئول سازمان بسیج اصناف یزد با اشاره به روز 16 اسفند تولد حضرت زینب(س) گفت: با توزیع بسته های فرهنگی، شیرینی و همچنین اقداماتی در خصوص عفاف و حجاب این روز را گرامی خواهیم داشت.

سلمانی گفت: در حاشیه این نمایشگاه غرفه کودک با نام حجاب و عفاف بر پا خواهد شد که فضای فرهنگی به این نمایشگاه بخشیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: به جای اینکه از نمادهای غربی که بعضاً از جملات توهین آمیز انگلیسی بر روی تیشرت ها و پوشاک ها به کار برده شده است بتوانیم با ترویج پوشاک طرح های ایرانی اسلامی از حیثیت خودمان دفاع کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف یزد در حصوص تولید پوشش های ایرانی اسلامی مخصوص بانوان گفت: پوشاک الگوی ایرانی اسلامی برای بانوان از طریق بسیج اصناف در حال پیگیری است که تولیدی ها و عمده فروشان پوشاک در سراسر کشور با برگزاری همایشی برای برطرف کردن مشکلات، معظلات و تولید پوشاک بانوان گرد هم خواهند آمد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.