شناسه : 2164
امروز پنجشنبه 1393/01/07 - 20:55
نویسنده : مدیر فنی

یادواره شهدای اصناف و بازاریان یزد در سال 92

به مناسبت برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازاریان یزد و یادبود شهید خللی در یزد تصاویر این یادواره در سال گذشته منتشر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  سپاه الغدیر، به مناسبت برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازاریان یزد و یادبود شهید خلیلی در یزد تصاویری از  این یادواره در سال گذشته منتشر شد.

در این یادواره، حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور جایگاه شهدا را والا دانست و به بیان ویژگی های شهدا پرداخت و همچنین  حجت الاسلام محمد علی فرشاد استاد حوزه علیمه قم و خطیب برجسته کشوری به ایراد سخنانی پیرامون سبک زندگی و چگونگی ادامه دادن راه شهدا پرداختند.

لازم به ذکر است این یادوراه با حضور خانواده شهدای اصناف یزد، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، حسن پور جانشین بسیج اصناف کشور، فرماندار یزد، حجت الاسلام سبحانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر،حجت الاسلام فخرالدینی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد، اصناف و بازاریان یزد برگزار شد.

گفتنی است یادواره شهدای بازار مرکزی یزد و یادبود طلبه شهید علی خلیلی با حضور آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی، عضور فقهای شورای نگهبان و حسن پور جانشین سازمان بسیج ، فردا پنجشنبه از ساعت 8 تا 10  در مسجد «بیاق خان» بازار یزد واقع در خیابان قیام  برگزار می شود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.