شناسه : 1970
امروز شنبه 1393/02/06 - 22:37
نویسنده : مدیر فنی
ضیایی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور

باید پشتیبانی از ناهیان از منکر، قانونمند شود/ با اتاق اصناف بسیار گرم و صمیمی هستیم

مسئول سازمان بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری بر قانونمند شدن پشتیبانی از ناهیان از منکر تأکید کرد و با اشاره به صمیمیت بسیج اصناف این استان با اتاق اصناف، افزود: کارها را با کمک اتاق اصناف به پیش می‌بریم.

 

محمد جواد ضیایی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، با یادآوری شهادت مظلومانه شهید علی خلیلی، شهید ناهی از منکر، به ناامن بودن فضا برای امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بر قانونمند شدن پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تأکید کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری، پخش اذان در سطح بازارهای استان و همچنین امر به معروف و نهی از منکر را از اقدامات سازمان بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و با اشاره به صمیمیت بسیج اصناف و اتاق اصناف استان اظهار داشت: کارها را با کمک اتاق اصناف به پیش می‌بریم.

ضیایی که سه سال است مسئولیت بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارد ادامه داد: هر سال دو- سه یادواره برای شهدا برگزار می‌کنیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه مقدماتی ستاد کنگره با حضور رئیس اتاق اصناف استان خبر داد.

ضیایی با بیان اینکه حدود 26 هزار واحد صنفی در استان چهارمحال و بختیاری فعال هستند از اتحادیهپوشاک واتحادیه عکاسان به عنوان اتحادیه‌هایی که بیشترین همکاری را بسیج اصناف داشته‌اند نام برد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.