شناسه : 1931
امروز شنبه 1392/06/23 - 13:32
نویسنده : مدیر فنی
با حضور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور

همایش اصناف و بازاریان بندرعباس برگزار می‌شود

روز دوشنبه، 25 شهریورماه، همزمان با دهه کرامت، همایش اصناف و بازاریان بندرعباس با حضور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج اصناف، غلامرضا حسن‌پور از برگزاری همایش اصناف و بازاریان بندرعباس در روز دوشنبه، 25 شهریورماه، خبر داد.

به گفته جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، این همایش به‌مناسبت روز بسیج اصناف و در دهه کرامت برگزار می‌شود و مهمترین محورهای آن نقش اصناف در فرهنگ‌سازی و اقتصاد مقاومتی است.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه در حاشیه این همایش تعاملاتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، هیأت رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام خواهد شد، هدف از این تعاملات را شناسایی ظرفیت‌های استان و همچنین دریافت راهکارها و پیشنهادها برای تسهیل امور بسیج اصناف دانست.

وی افزود: همیشه دستورالعمل و بخشنامه از بالا به پایین می‌رود و به همین دلیل بسیاری اوقات، کارها کُند پیش می‌رود اما ما می‌گوییم مدیر در عین اینکه از بالا مدیریت می‌کند از پایین نیز باید مطالب را بگیرد.

بنا بر این گزارش، در این همایش جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، رؤسای مجامع اتحادیه‌های صنفی، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان اصناف، حضور دارند.

هرچند چهارم شهریورماه، روز شهادت حاج مهدی عراقی، روز بسیج اصناف نامگذاری شده است، پیش از این، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در همایش بزرگ «کاسبان امین» در تهران خبر داده بود که ممکن است برخی استان‌ها همایش روز بسیج اصناف را با تأخیر برگزار کنند.

گفتنی است از آنجا که بندرعباس موقعیت مرزی و گمرکی دارد و بازار آن بسیار محل مراجعه است و همچنین به دلیل نزدیکی جزیره‌های قشم و کیش به آن، می‌توان گفت این شهر از نظر صنفی و بازاری موقعیتی استراتژیک دارد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.